İLETİŞİM

avkomm@hotmail.com

İSTER MAİL ATIN, İSTERSENİZ YORUM YAZIN SİZE ULAŞALIM.

SORULARINIZI, SORUNLARINIZI BİZE İLETİN..

105 Responses to İLETİŞİM

  1. Mustafa Basaran dedi ki:

    Soruma ne zaman cevap alabilirim mbasaran54@hotmail.com ,5465121691

  2. Hasret Danismant dedi ki:

    Internetten bikac urun aldim gelen urunlerle aldigim urunlerin hic bir alakasi yok sorunu ayni gun ilettim onlara hem watsaptan hem messengdan yazdim onlarin ozur dileyip hatalarini telafi etmesi gerekirken okuyup okuyup cvp vermediler gerekli yerlere sikayet edicem dedim gene cvp yokk yorum attim sayfalarina onuda sildiler bu durumda ne yapmam gerekiyo yardimci olursaniz sevinirim

  3. funda öztürk dedi ki:

    İyi günler ben Instagram da bir siteden bayram için kıyafet almıştım.Bilgilerimi doğru vermeme rağmen bana yanlış beden ve yanlış desenli bir pantolon gönderdiler sorunu onlara izah etmeye çalıştim ama 3_4 gün sonra bana cvp attılar üstelik sipariş verdiğim sitede buradan ilgilenmiyoruz WhatsApp no.dan ulaşın dediler o numarayi arıyorum günlerdir açan yok dedim bayram için sipariş vermiştim bayram a 1 gün kaldı mağduriyetimi anlatamıyormuyum deyince siteden engellediler beni o gün WhatsApp tan dönüş yapıldı ama bayramdan sonra değişim olacak denildi bayramdan sonra değişim için kıyafeti gönderdim şimdide tekrar ulaşamıyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olun lütfen 150 TL lik alışveris yaptım

  4. Nurbanu ÖZEL dedi ki:

    İnstagram dan ayakkabı siparişi verdim ayakkabı dün geldi ayakkabılar çok kötüydü hç beğenmedim iade etmek istedim iade kabul etmiyoruz dediler faturası fln yok o yüzden tüketici haklarına şikayet edilmiyor galiba ne yapmalıyım

  5. sihirli oyuncu dedi ki:

    Merhaba. Iki ay önce 900 tl ye bir halı aldım fakat araştırmadan aldım. Şimdi araştırdıktan sonra görüyorum ki aldığım fiyatın çok üzerinde benim aldığım halı.550 600 tl civarında.itiraz edebilme imkanım varmıdır teşekkürler.

  6. Sebahat Aksoy dedi ki:

    modaselvim tesettur giyim internetten siparis verdim paket geldi fakat beden uyusmazligi urunu geri gonderdim paket ellerine ulasinca iade yapacaklarini soylediler paket firmaya ulasti elimde belge var ariyorum kargo takip belgesine ulasamadiklarini soylediler belgeyi onlara gonderdim temmuz ayindan bu yana hala odemeyi yapmadilar ben fransadan siparis vermistim ne yapmaliyim?

  7. Rıza Hakan Özdemir dedi ki:

    Türkcell den Haziran 2015 te almış olduğum 24 ay taksitli cihazının yanlış taksitlendirme yapıldığı iddiası ve benim bilgim dışında hala faturam dan taksit kesintisi yapılıyor. Mayıs 2017 bitmesi gereken taksitlerim Eylül 2017 de kendim farkettim ve müşteri hizmetleri yanlış taksitlendirme yapılmış ondan kesinti var diyor ne yapabilirim.

  8. berrin deniz dedi ki:

    İŞTE BU AYAKKABI’ DAN HAZİRANIN 12 ‘SİNDE DÖRT ÇİFT AYAKKABI SİPARİŞ VERDİM .BİR AY SONRA İKİ ÇİFT AYAKKABI GELDİ,DİĞER İKİSİ GELMEDİ. MESAJ GÖNDERDİĞİMDE DE HENÜZ HAZIR OLMADIĞINA DAİR BİR CEVAP ALDIM.ÜRÜNLERLE GELEN FATURANIN ARKASINDA İADE BÖLÜMÜ DE YOKTU. FATURANIN FOTOKOPİSİNİ ÇEKİP ARKASINA İADE SEBEPLERİMİ YAZDIM VE GÖNDERDİM. İKİ HAFTA GEÇMESİNE RAĞMEN CEVAP YOK.22 TEMMUZ 2017’DE DE ÜRÜNLERİ BU ŞARTLAR ALTINDA ALMAKTAN VAZGEÇTİĞİMİ VE ÜRÜN BEDELLERİNİN KREDİ KARTIMA İADE EDİLMESİNİ İSTEDİĞİMİ BİLDİREN MESAJ ATTIM.CEVAP YOK .AYRICA İLETİŞİM TELEFONUNA VE WHATSAPP NUMARASINA CEVAP VEREN DE YOK YANİ MUHATAP BULAMIYORUM .BU DURUMDA NE YAPMALIYIM. YARDIMCI OLURSANIZ MEMNUN OLURUM.TEŞEKKÜRLER. gmail adresim: denizkoseoglu75@gmail.com

  9. Seyit Yılmaz dedi ki:

    ben seyit ben süperstep magazasından bır ayakkabı aldım 2/7/17 tarıhınde ve 15/7/17 tarıhınde ayakkabının ıc kısmım topuk tarafından yırtılma meydana geldı ve rahatsız verdıgı ıcın urunu gerı göturdum ıncelemeye gonderdıler ama ıadesını veremedıklerını sorunun hammaddeden kaynaklanmadıgını soyledıler ıtıraz ettım 2 defa gönderıcem sonuc buyuk ıhtımal degısmeyecek 350 tl verdıgım ayakkabıyı çöpe atmak ıstemıyorum bununla ılgılı tukecıtı mahkemesıne basvursam sonuc alabılırmıyım şimdiden teşekkürler

  10. Yüksel Fatma dedi ki:

    Merhaba, Ben bir kursa telefon üzerinden kayıt oldum daha doğrusu ben ön kayıt olduğunu düşünürekten kimlik bilgimi telefon numarasını verdim ancak kurs Meb sayfasına kayıt edildiğini öğrendim. Bana kursun haftaya başlayacağını söylediler ancak ertesi günü telefonla beni arayarak kursun bugün olduğunu bildirdi kurs daha önce başlamış olan kursa kayıt olduğumu öğrenerek caymak istedim telefonda bana Meb sayfasına kayıt yaptığını silinmenin mümkün olmadığını söyledi ancak ben kurumun silmeye yetkili olduğunu söyledim de nereden biliyorsunuz gibi laflar söyledi daha sonra telefonda bana hakaret edip yüzüme kapattı size sormak istediğim ilerde bu kayıt sorun açar mı sözleşme ve senet imzalamadım benden para ister mi? İlerde sorun olmaması nedeniyle ne gibi önlemler almalıyım. Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim. Saygılarımla…

  11. olcay çağatay dedi ki:

    vodafone dan benim kimlik bilgilerim kullanılarak hat ve internet açılmış. Bundan dolayı icra geldi.Vodafone hakkında şikayetçi olmak istiyorum. Ne yapabilirim?

  12. Özge Cingöz dedi ki:

    merhabalar yaklaşık 1 sene önce evimde mutfağımı yenilemek için bir yerle anlaştım. bana komple 1 haftada en fazla 2 haftada teslim edeceğiz dedi fakat yaklaşık 3 ay sonra yarım bir şekilde teslim edildi. sözleşmemi istediğimde ise size ben sözleşmenizi verdim diyip işin içinden çıkıyor. şimdi ise mutfak dolaplarımın bir kısmı tutmuyor. bunun için dava açsam kazanırmıyım? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

  13. Murat Buyuksarac dedi ki:

    yaklaşık 5 ay önce ISPARTA MAYA HOME mağazasından oturma grubu aldım. Henüz evlenmediğim için aldığım oturma grubunu depolarında bekletmelerini ve evleneceğim tarih yaklaştığında alacağımı söyledim. Fakat mağaza iflas ettiğini söyleyerek bana eşyalarımı teslim etmemektedir. Düğün tarihime 1 ay kadar bir zaman kaldı eşyalarımı veya peşin ödediğim bedeli en kısa sürede nasıl temin edebilirim.Yardımcı olursanız sevinirim

  14. selam aktardan aldığım bir ürün sahte çıktı sağlık problemi için kullandım ama işe yaramadı verdiğim para fazla bişey değil onda değilim fakat 1 ay boyunca ağrı içinde kıvrandım çektiğim acı cabası iyide olmadım zamanda kaybettim nasıl şikayetçi olurum sonuç ne olur tşkler

  15. nazlihan6161 dedi ki:

    Merhaba,ben beş ay önce koltuk takımı aldım,dikisleri bozuldu firma değişip yaptı yeni koltuk takımı verdi,ama aynı sorunu yeni takimdada yaşadık,firma tekrar değişti,busefer üçüncü bir farklı takım aldık,malisef bu takımda da aynı sorunu yaşadık,bisde paramızı geri istedik,para iadesi olamayacağını,ve bir daha yeni koltuk takımı veremiyeceklerini ,sadece tamir yapabileceklerini söylediler,ama biz paramızı geri istiyoruz,paramizi alma hakkımız varmi,yada farklı ne yapabiliriz,simdiden teşekkürler

  16. nisaahmet dedi ki:

    Ttnet ten aldığım internet hizmetinde sürekli kopmalar yaşıyorum müşteri hizmetlerini arıyorum bir sonuç alamadım sözleşmem olduğu için iptalde edemiyorum napmam gerekiyor

  17. Aralik ayinin sonunda turkcellden samsung j 7 2016 aldim 900 T L ye telefonu aldim aldigim gunun aksami telefonda aniden dokunmatigi calismamaya basladi telefonun arkasini acip bataryayi cikarip takinca kendine geldi her dokunmatigi calismadiginda boyle yaptim anca boyle calisti 1 ay bile kullanmadim garantiye verdim telefonu ocak ayinin sonunda verdim telefonun kutusu lazim mi dedim istemediler bende eve goturdum ben telefonu verdikten 15 gun sonra annemi aradilar telefonun kutusunu getirin diye ve turkcelle gittim telefonun yapilmadan geri geldigini ogrendim kutusu verdim telefonun subat ayinin ilk haftasinda verdim tekrardan garantiye subat ayi cikti martin yarisindayiz hala telefon tamir olmadi gelmedi turkcelle gidip sorduk bu hafta icinde gelir dediler fakat hala aramadilar bizi sinir oldum cok onlarin sucu telefonun kutusunu kendileri istemediler kabak benim basima patladi ben paramin iade edilmesini istiyorum telefonu istemiyorum hic memnun kalmadim turkcellden sikayet etmek istiyorum sikayet etsem para iadesini ne zaman alabiilirim ne yapmaliyim lutfen yardim edin .

  18. hulya akbulak dedi ki:

    Taahutlu hat uzerine cep telefonu aldik ve ayni gun geri iade etmek icin magazaya gittik fakat iade kabul etmwdiklerini soylediler tuketici hakkinda cayma hakki yokmu geri iade edebilirmiyim ne yapmali nereye basvurmaliyim yardimci olurmusunuz

  19. avea dan aldığım bir esemesle hattımın kısıtlanacağını öğrendim müşteri hizmetlerini aradım 03 03 03_2017müşteri hizmetlerini aradım 03 _16 tarihine kadar sürem olduğu bilgisi verildi 03_07 tarihinde yani 4 gün sonra hattım kısıtlandı müşteri hizmetlerini aradım ve yanlış bilgi verildiğini öğrendim faturamı ödedim ve aciliyetimi belirtip hattımın aktif hale getirilmesini talep ettim 15 dakika ile 2 saat içinde aktif olacağını bildirdiler fakat hattım yaklaşık olarak 6 _7 saat sonra aktif edildi mahkemeye versem bi sonuç elde edebilirmiyim ibrahim.gul.00@hotmail.com

  20. 25 Nisan 2016 gününden 20 Aralık 2016 gününe kadar hiç tanımadığım TTNET müşterisinin faturası (toplam 10 fatura) internet bankacılığımdan verildiği söylenen bir otomatik ödeme talimatıyla kredi kartımdan tahsil edilmiş. TTNET’le konuyla ilgili görüştüm, Kurum kredi kartı ekstremi istedi, kendilerine gönderdim. Bu arada bankama işlem itirazında bulundum.
    Sürecin sonunda TTNET de ödeme kredi kartımdan yapıldığı için kendilerinin bir şey yapamayacağını bankama işlem itirazında bulunmam gerektiğini söyledi. Ben de işlem itirazında bulundum ancak banka, otomatik ödeme talimatının tarafımdan internet bankacılığı aracılığıyla verildiği için konun kendileriyle ilgili olmadığını TTNET’le görüşmem gerektiği cevabını verdi. Kısacası sorunu iki tarafta birbirinin üzerine atıyor. Bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim.

  21. Ozcan Bozdag dedi ki:

    kliksa.com dan aldığım lg g3 32 gb telefonum arızalanınca servisi ve ithalatçısı olan fonotel e gönderdim fonotel firmasına ne telefonla nede maille iletişim kurabildim 20 iş günü dolunca thh şikayet ettim ve 70 gün sonra para iadesine karar verildi bu beklemelerde firmanın battıgını iflas ettiğini öğrendim teknosaya durumu anlatttım fakat siz ithalatcısı ve servisi olan fonoteli şikayet etmişsiniz deyip aradan çekiliyorlar sonucta bu firmayla siz bizi muhatap ettiniz diyorum cevap yok thh heyeti para iadesi verdi ama fonotel firması battı telefonumu klıksadan almıstım şimdi yeniden şikayet etmek istiyorum fakat aynı konu hakkında 2.şikayet olmaz diyorlar satıcı olan klıksa olarak değiştirin diyorum oda olmaz diyorlar telefonum 128 gün serviste kaldı istanbuldaki bir tanıdıgıma aldırdım ve telefonumu tamamen bozmuslar 3gb ram 32gb hafızası vardı 2gb ram 16 gb olmuş imei aynı fakat içi değişmiş tüketici hayem heyetine tekrar şikayet etsem satıcıyı yanı klıksayı olmaz mı cunku fonotel batmış

  22. Arif Egri dedi ki:

    merhaba ben arif eşim özurlu maaşı alıyordu eşim hiç adres degişikligi yapmadı ama çocuklar adres degiştirdigi için eşiminde adres degişikligi olmuş bu nedenle özurlu aylıgı kesilmiş aylık almaya gittiginde ögrendi hemen sosyal yardımlaşma fonuna gitti durumu izah etti nufustan geri ikametgahını aynı kaldıgı adrese aldırdı fakat bu nedenden dolayı fondan adrese gelinip inceleme yapılacak dendi şu ana kadar 5 aya yakın oldu inceleme gelmedi eşim magdur gelende yok aylıkta alamıyor 2 dönem geçti hala inceleme gelmedi sosyal yar. fonunu arıyorum tamam gelinecek deniyor hiç kimse gemedi hala ne yapmam lazım çok tşk ederim ilgilenirseniz

  23. AŞKIN AKCA dedi ki:

    bir yıl önce kışlık bir bot aldık, o kış botu giydim,bu sene giymek için çıkarttığımda botun topuk kısmının yukardan aşağı doğru yırtıldığını gördüm ve doğruca aldığım mağazaya götürdüm ve durumu anlattım,aldığım mağaza bana ayakkabının fişini sordu bende bir sene önce aldım fişini nerden bulayım dedim,mağaza ayakkabıyı firmaya göndereceğini ancak fişi isteyebileceklerini söyledi,bugün ayakkabıyı aldığım mağaza beni aradı ve firmanın ayakkanın fişini istediğini aksi taktirde hiç bir şey yapamayacaklarını söylemiş,yine arayan mağaza görevlisine fişi bulamayacağımızı söyledim görevli yapacakları bişeyin olmadığını söyledi,bende firmayı Allaha havle ediyorum dedim ve telefonu kapattım,bu konuyla ilgili ne yapmalıyım,bilgilendirirseniz sevinirim,iyi günler,Teşekkürler

  24. Mustafa Kılıç dedi ki:

    merhaba bir operatörden evim için yalın internet başvurusu yaptım.başvurumdan sonra yaklaşık 40 gün sonra bir görevli geldi modem kurulumu aktivasyon için.modemi bağladı sözleşmeyi imzalattırdı bana sonra modeme internet sinyalini veremedi.ertesi gün geleceğini sorunu mail atacağını belirtti ve gitti.ve halaa internet kullanamıyorum hizmet alamadım sözleşmeyi imzalama tarihim 28,11,2016 ve bugün 8 yarın 9. gününde vazgecmek istiyorum sorum şu:benden cayma bedeli vs ücret talep ederlermi teşekkürler.

  25. Ilknur Kurupara dedi ki:

    merhaba ben kurumsal bir firmadan telefon aldım ilk üründe 3. ayda arıza cıktı kupon ile iadesi verildi başka bir telefon aldım o kuponla yine aynı sorun çıktı para iadesi alabilirmiiyim öyle bi hakkım varmı ürünlerine güvenmiyorum

  26. albayrak beton dedi ki:

    BEN RAMAZAN İNSTİGRAMDAN WHAPSHAT TLF HATTINA BAĞLI BİR SİTEDEN NIKE ADİDAS AYAKKABI DİYE YAŞAR OLGAÇ ADINA KAYITLI BİR GAZİANTEP ADRESİNDE ADRESİ İSMİ VAR KARGOM GELDİ AMA SPOR AYAKKABININ RENGİ MAVİ İSTEDİK SİYAH GELRDİ ÇOCUĞUM BEĞENMEDİ HEMEN GERİ O AN İADE ETTİK 3 GÜNE VARDI ELİNE YİNE KENDİ ALDI YAŞAR OLGAÇ DÜN AMA HALA GERİ KARGOYA VERMEDİ BİDE WHATSHAT A CEVAP VERMİYOR BAKMIYOR VEDE EN SON NE BU UMURSAMAZLIK VS DİYE SİTEMLİ Bİ YAZI YAZDIK EN SONUNDA BAKMAYINCA YAZ YAZ NE ZAMAN ACİL KARGOYA VERİN CUMARTESİYE GELSİN VS AMA ADAM YAZMIŞ SEN NE DİYON YA YAZMIŞ VE DE DÜN 2 DE TESLİM OLAN KARGONUN DEĞİŞİMİ YANİ MAVİ RENK SPOR AYAKKABIYI YOLLADI NEDE CEVAP VERDİ BU KONUDA NE YAPABİLİRİM TÜKETİCİ HAKLARINA VS NASIL ŞİKAYET VEYA AVUKATA MI VERCEZ MİKTAR 65 AYAKKABI 10 KARGO GERİ İADE DEĞİŞİM KARGOSUNUDA BANA ÖDEMELİ YAZDIRMIŞ 5 DE ONA VERDİM AMA LANET OLSUN GELSİNDE VAZGEÇTİM DEDİYDİM AMA YOK NE YAPABİLİRİM BİR YARDIMCI OLUN

asaf için bir cevap yazın Cevabı iptal et