İLETİŞİM

avkomm@hotmail.com

İSTER MAİL ATIN, İSTERSENİZ YORUM YAZIN SİZE ULAŞALIM.

SORULARINIZI, SORUNLARINIZI BİZE İLETİN..

İLETİŞİM için 85 cevap

  1. 25 Nisan 2016 gününden 20 Aralık 2016 gününe kadar hiç tanımadığım TTNET müşterisinin faturası (toplam 10 fatura) internet bankacılığımdan verildiği söylenen bir otomatik ödeme talimatıyla kredi kartımdan tahsil edilmiş. TTNET’le konuyla ilgili görüştüm, Kurum kredi kartı ekstremi istedi, kendilerine gönderdim. Bu arada bankama işlem itirazında bulundum.
    Sürecin sonunda TTNET de ödeme kredi kartımdan yapıldığı için kendilerinin bir şey yapamayacağını bankama işlem itirazında bulunmam gerektiğini söyledi. Ben de işlem itirazında bulundum ancak banka, otomatik ödeme talimatının tarafımdan internet bankacılığı aracılığıyla verildiği için konun kendileriyle ilgili olmadığını TTNET’le görüşmem gerektiği cevabını verdi. Kısacası sorunu iki tarafta birbirinin üzerine atıyor. Bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim.

  2. Ozcan Bozdag dedi ki:

    kliksa.com dan aldığım lg g3 32 gb telefonum arızalanınca servisi ve ithalatçısı olan fonotel e gönderdim fonotel firmasına ne telefonla nede maille iletişim kurabildim 20 iş günü dolunca thh şikayet ettim ve 70 gün sonra para iadesine karar verildi bu beklemelerde firmanın battıgını iflas ettiğini öğrendim teknosaya durumu anlatttım fakat siz ithalatcısı ve servisi olan fonoteli şikayet etmişsiniz deyip aradan çekiliyorlar sonucta bu firmayla siz bizi muhatap ettiniz diyorum cevap yok thh heyeti para iadesi verdi ama fonotel firması battı telefonumu klıksadan almıstım şimdi yeniden şikayet etmek istiyorum fakat aynı konu hakkında 2.şikayet olmaz diyorlar satıcı olan klıksa olarak değiştirin diyorum oda olmaz diyorlar telefonum 128 gün serviste kaldı istanbuldaki bir tanıdıgıma aldırdım ve telefonumu tamamen bozmuslar 3gb ram 32gb hafızası vardı 2gb ram 16 gb olmuş imei aynı fakat içi değişmiş tüketici hayem heyetine tekrar şikayet etsem satıcıyı yanı klıksayı olmaz mı cunku fonotel batmış

  3. Arif Egri dedi ki:

    merhaba ben arif eşim özurlu maaşı alıyordu eşim hiç adres degişikligi yapmadı ama çocuklar adres degiştirdigi için eşiminde adres degişikligi olmuş bu nedenle özurlu aylıgı kesilmiş aylık almaya gittiginde ögrendi hemen sosyal yardımlaşma fonuna gitti durumu izah etti nufustan geri ikametgahını aynı kaldıgı adrese aldırdı fakat bu nedenden dolayı fondan adrese gelinip inceleme yapılacak dendi şu ana kadar 5 aya yakın oldu inceleme gelmedi eşim magdur gelende yok aylıkta alamıyor 2 dönem geçti hala inceleme gelmedi sosyal yar. fonunu arıyorum tamam gelinecek deniyor hiç kimse gemedi hala ne yapmam lazım çok tşk ederim ilgilenirseniz

  4. AŞKIN AKCA dedi ki:

    bir yıl önce kışlık bir bot aldık, o kış botu giydim,bu sene giymek için çıkarttığımda botun topuk kısmının yukardan aşağı doğru yırtıldığını gördüm ve doğruca aldığım mağazaya götürdüm ve durumu anlattım,aldığım mağaza bana ayakkabının fişini sordu bende bir sene önce aldım fişini nerden bulayım dedim,mağaza ayakkabıyı firmaya göndereceğini ancak fişi isteyebileceklerini söyledi,bugün ayakkabıyı aldığım mağaza beni aradı ve firmanın ayakkanın fişini istediğini aksi taktirde hiç bir şey yapamayacaklarını söylemiş,yine arayan mağaza görevlisine fişi bulamayacağımızı söyledim görevli yapacakları bişeyin olmadığını söyledi,bende firmayı Allaha havle ediyorum dedim ve telefonu kapattım,bu konuyla ilgili ne yapmalıyım,bilgilendirirseniz sevinirim,iyi günler,Teşekkürler

  5. Mustafa Kılıç dedi ki:

    merhaba bir operatörden evim için yalın internet başvurusu yaptım.başvurumdan sonra yaklaşık 40 gün sonra bir görevli geldi modem kurulumu aktivasyon için.modemi bağladı sözleşmeyi imzalattırdı bana sonra modeme internet sinyalini veremedi.ertesi gün geleceğini sorunu mail atacağını belirtti ve gitti.ve halaa internet kullanamıyorum hizmet alamadım sözleşmeyi imzalama tarihim 28,11,2016 ve bugün 8 yarın 9. gününde vazgecmek istiyorum sorum şu:benden cayma bedeli vs ücret talep ederlermi teşekkürler.

  6. Ilknur Kurupara dedi ki:

    merhaba ben kurumsal bir firmadan telefon aldım ilk üründe 3. ayda arıza cıktı kupon ile iadesi verildi başka bir telefon aldım o kuponla yine aynı sorun çıktı para iadesi alabilirmiiyim öyle bi hakkım varmı ürünlerine güvenmiyorum

  7. albayrak beton dedi ki:

    BEN RAMAZAN İNSTİGRAMDAN WHAPSHAT TLF HATTINA BAĞLI BİR SİTEDEN NIKE ADİDAS AYAKKABI DİYE YAŞAR OLGAÇ ADINA KAYITLI BİR GAZİANTEP ADRESİNDE ADRESİ İSMİ VAR KARGOM GELDİ AMA SPOR AYAKKABININ RENGİ MAVİ İSTEDİK SİYAH GELRDİ ÇOCUĞUM BEĞENMEDİ HEMEN GERİ O AN İADE ETTİK 3 GÜNE VARDI ELİNE YİNE KENDİ ALDI YAŞAR OLGAÇ DÜN AMA HALA GERİ KARGOYA VERMEDİ BİDE WHATSHAT A CEVAP VERMİYOR BAKMIYOR VEDE EN SON NE BU UMURSAMAZLIK VS DİYE SİTEMLİ Bİ YAZI YAZDIK EN SONUNDA BAKMAYINCA YAZ YAZ NE ZAMAN ACİL KARGOYA VERİN CUMARTESİYE GELSİN VS AMA ADAM YAZMIŞ SEN NE DİYON YA YAZMIŞ VE DE DÜN 2 DE TESLİM OLAN KARGONUN DEĞİŞİMİ YANİ MAVİ RENK SPOR AYAKKABIYI YOLLADI NEDE CEVAP VERDİ BU KONUDA NE YAPABİLİRİM TÜKETİCİ HAKLARINA VS NASIL ŞİKAYET VEYA AVUKATA MI VERCEZ MİKTAR 65 AYAKKABI 10 KARGO GERİ İADE DEĞİŞİM KARGOSUNUDA BANA ÖDEMELİ YAZDIRMIŞ 5 DE ONA VERDİM AMA LANET OLSUN GELSİNDE VAZGEÇTİM DEDİYDİM AMA YOK NE YAPABİLİRİM BİR YARDIMCI OLUN

Sorunuzu Sorun

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s