SORUN CEVAPLAYALIM

SORULARINIZI SORUN UZMAN EKİBİMİZ CEVAPLASIN.

İsterseniz bu bölümden yorum yazarak sorularınızı sorun. Yada dilerseniz iletişim bölümünden bize mail atabilirsiniz.

 

SORUN CEVAPLAYALIM için 670 cevap

  1. Free Gaza dedi ki:

    Merhabalar ben instagram üzerinden bir ürün sipariş ettim ürünümü uzun süre kargolamadılar. Bende ürünü iptal etmek istediğimi söyledim.Sonra ürün geldi kapıda ödemeydi zaten ben ürünü kargocudan teslim almadım ve ürün geri gitti otomatikmen.Bugün nerdeyse 20 gün oldu ve beni arayıp şöyle dediler “ürünü almamışsınız bize haber vermeniz gerekirdi firma ürünü kullanıp geri yolladığınızı söylüyor bu yüzden hakkınızda hukuki işlem başlatılacaktır.” Ama ben ürünü hic teslim almadim iade edeceğimi de mesaj yoluyla daha ürün gelmeden söylemiştim.Bu durumda hakkımda hukuki olarak bi işlem başlatabilirler mi? Ayrıca tüketici haklarına göre haklı sayılabilirler mi ? Acil olarak cevap bekliyorum sizden şimdiden Teşekkürler ..

  2. Merhaba,

    Bireysel Emeklilik Sistemine 3 yıl önce 2 adet bes ile girmiştim.3 yıl dolunca ayrılmak için 13 şubatta telefonlar bu şirketi aradım (anadolu hayat emeklilik) iptal ettirmek istiyorum dedim. 5 gün sonra aranacaksınız dediler, zaten aradım ne yapmam gerektiğini anlatın yapayım dediğimde sizi arayacaklar dediler kapattım. Aramadılar ve bende tekrar 22.şubat ta evraklarımı hazırlayıp mail yoluyla gönderdim. Ulaştığını da teyit ettiler yine telefonda. Ancak 20 iş günü dolmuş olmasına rağmen hala 1 tanesinin parasını yatırmadılar. Bana işlemleri tamamlandı diye mesaj atmış olmalarına rağmen hiçbir işlem yapılmıyor. Her aradığımda müşteri hizmetleri 17dk bekletiyor ve sonrasında yine net bir cevap verilemiyor. Bu konuyla ilgili yasal süre dolmuş olmasına rağmen paramı vermemelerini nereye şikayet edebilirim? Ne yapabilirim? Ya da bu konudaki haklarım neler?

    Yardımlarınızı rica ediyorum.

  3. Vedat Özbuluk dedi ki:

    3000 TL değerindeki garantili Toshiba notebook cihazımın servisteki 20 iş günlük süresi doldu.
    Cihazımın faturası babamın iş yeri adına kesildi. Bu nedenle, ticari fatura olduğundan,tüketici hakları derneğine başvuru yapamıyormuşum.Peki nereye başvuru yapmalıyım ?

  4. mihribannk dedi ki:

    Merhaba ben instagramda bir sayfadan adidas ayakkabı aldım yurt dısından ithal ettiklerini ve ürünün orjinal ve garantili oldugunu bildirdiler şimdi ürün elimde daha bir sene olmadan mahvoldu ve site buna kullanım hatası diyor ki ben yüzdeyüz eminim kullanım hatası sıfır fakat nereye şikayet etmem gerektiğini bilemiyorum geri almıyorlar bana yeni ayakkabı yollamıyorlar veya paramı vermiyorlar sikayet edebileceğim bir kurum var mı acaba?

  5. mertayguun dedi ki:

    Merhabalar bundan yaklaşık 3-4 ay önce Macfit e üye oldum 100 tl aylık üyelik yaptım ve parasını kartımdan tahsil ettiler ama ulaşım sorunundan 1 sefer gittim sonra hiç gitmedim iptal etmek istedim internet sitesi hata verip durdu iptal edemedim sonra mail attım geri dönüş sağladılar 100 tl lik borcum olduğunu söylediler 2. ayın borcu imiş bir önceki ay 1 sefer gittim neyin 2. Ay borcundan bahsediyorsun dedim adama neymiş efendim aylık abone olmuşum adı üstünde aylık abone olmuşum parasını verirsem giderim yoksa gitmem neyse ben hemen kartımı iptal filan ettim para alamadılar sonra arayıp durdular beni açmadım 400 tl civarında borcum varmış ve hiç bir yere imza filan atmadım sadece sözleşme vardı oda internetten kimlik fotokopisi filanda vermedim bunu ödemek zorundamıyım

  6. rapsodi mobilya firmasından 19.03.2017 pazar akşam 17:00 gibi tv ünitesi ve sandalyeleri ile birlikte masa aldık 3200.00 TL aldık bu miktarın 2.000.00 tlsini kredi kartı ile verdik kalanı 1 hafta sonra ödeyecektik,ancak hemen ertesi günü siparişimizi sabah saat 9:30-10:00 gibi firmayı arayarak almaktan vazgeçtiğimizi bildirdik firma siparişinizi iptali için gerekli işlemleri başlattığını kredi kartı iptali için onay beklediklerini söyledi ancak bugün 5.günü haber gelmeyince, biz firmayı aradık onaylandı mı diye bize 3.200,00 tl de %15 kesinti yaparak bize iade edeceklerini söylediler.ama herhangi bir iade işlemi de olmadı. biz 2.000.00 sini karttan geçtik 3.200,00 tl üzerinden kesinti yapabilirler mi? birde mobilyayı almadık elimize herhangi bi ürün geçmedi ertesi günü iptal ettirmek için aradık kesinti yapabilirler mi? bu durumda ne yapmalıyız bizi aydınlatırmınız ?

  7. altan özdemir dedi ki:

    altan özdemir
    hepsiburadadan bir lokma takımı sipariş ettim ve en son kargolanma tarihine kadar bekledim. bir gün sonra aradığımda siparişi iptal ettiklerini ve paryı iade edeceklerini söylediler. ben aramasam bundanda haberim olmayacaktı ama bana sormadan ve sorunun ne olduğunu bile söylemeden siparişi iptal edebilirler mi? ben bunu kabul etmiyorum ve siparişinde ekran fotolarınıda aldım. biraz araştırdığımda bu satıcı başka bir internet sitesinde aynı ürünü farklı fiyattan sattığını gördüm neredeyse 2,5-3 katına, ben mağdur olmasından yana da değilim hiç kimsenin ama başka firmalara baktığımda ise çok farklı fiyatlar da gördüm. ben böyle düşünüyorum ama bana hiç bir şey soran da yok bilgi veren de. ben şimdi nasıl kendimi savunacağım, ne yapmam gerekiyor, (bana dediler ki aynı siteden başka firmadan alın isterseniz, şaka gibi, ben niye alıyorum sen alda gönder ben birkere sipariş verdim ve bekledim de, zaten site aynı ona güvenerek alıyorum alt firmaları ben bilemem ki),

  8. Izzet Eraslan dedi ki:

    Merhaba benim sorum şöyle 01.03.2017 tarihinde teslim almış olduğum samsung buzdolabı 02.03.2017 günü saat 16:00 sularında Tekogulları servisi eve gelip kurulu yaptılar dolabı 4 saat içersinde temizlemeden gerektiğini aksi halde kenarlara yapışık olan bantların iz bırakacağını söyleyip teslim aldığına dair imza alıp gittiler 4 saatin sonunda dolabı temizlerken üst idondurucu iç kapak kısmında ezik olduğunu fark ettim aynı gün servisi arayıp haber verdim. Ertesi gün aynı servisden farklı iki servis elemanı gelip dolabın resmini çektiler dolabın fabrika hatası olduğunu ve değişim yapılması için ilgili yerlere bildireceklerini söylediler fakat aradan geçen zaman içinde bize gelen cevapta kurulum yapıldığında attığınız imza var değişim yapamayız deniyor satılan ayıplı mal malesef elimde kaldı ne yapabilirim

  9. Ferhat Bulut dedi ki:

    İnernet üzerninden satış yapan STOKFIRSATI İsimli firmadan
    03.01.2017 tarihinde sipariş verdim ürünü temin edemediler, iptal ettirmek zorunda kaldım, 06.02.2017 iptal edildi, 7/10 iş gününde karta iadenin yapılacağı söylendi hala ne kartıma nede şahsıma iade edilen bir ücret olmadı + hizmetini alamadığım bir ürünün 4200 bedeli benden alınıyor bankaya bu bedeli ben ödüyorum iade edilecek ücret kartıma limit olarak yansıyacak, bir müşteri ancak bu kadar mağdur edilir. 15-03-2016 tarihi itibari ile telefon kayıtlarımda mevcut her gün müşteri hizmetlerini arıyorm en kısa beklemem 1 saatin üzerinde oluyor hiç bir yetkiliye ulaşamıyoruz sanırım dolandırıldık bu firma hakkaında yüzlerce aynı durumda vatandaş var mail yolu ve postanaden cayma hakkı mı bildirin iadeli tahütlü dilekçede gönderdim
    ne yapmamız gerekir bulunduğumuz yer ilçe statüsünde

  10. Hakan Alsat dedi ki:

    http://www.motomagaza.com/index.php?do=member/orderRefundRequests
    yukardaki siteden alısveriş yaptım ürün kargoya verilmediği için iptal etdim ve iptal edeli 1 hafta gecti ve para iadesi yapmadı bana satıcı benı hep oyalıyor nereye şikayet etmeliyim

  11. Hakan Alsat dedi ki:

    http://www.motomagaza.com/index.php?do=member/orderRefundRequests
    yukardaki siteden alısveriş yaptım ürün kargoya verilmediği için iptal etdim ve iptal edeli 1 hafta gecti satıcı benı hep oyalıyor nereye şikayet etmeliyim

  12. symz35 dedi ki:

    Merhaba ben tüketci haklarına telofonumun servisini şikayette bulundum ve hakem heyetince hakli bulunduğuma dair kaymakamliktan kağıt geldi.ve ben tekrar tüketici haklarindan bilgi almak için giddiğimde bana 15 gün sonra şikayet ettiğin firmayla irtibata geç denildi şimdi neden 15 gün sonra ve bu servis istanbulda ben izmirde bu iş telefonlami olacak e bosta ilemi ve ya bir başka yollamı vs avukat tanmı yardım almalıyım ben telefonun parasını iade etmelerini istemiştim nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardım.

  13. Kadriye Şahin dedi ki:

    4 yıl önce müteahhitten ev aldım.Bu sene evin su tesisatı sıkıntı yarattı.Su kaçağı vermeye başladı.Alt kat komşumun evine su sızıntısı oldu.Ben de kurumsal bir tesisat firmasını aradım geldiler yaptılar. Öğrenmek istediğim şey şu komşumun söylediğine göre müteahhit evi sattıktan sonra belli bir süre bu sıkıntıları çözmek zorundaymış.Sonuçta tesisatın su kaçırması onların işini doğru yapmamasından kaynaklı bu bilginin doğruluğunu öğrenmek ve mümkünse hakkımı aramak istiyorum.Bilgilendirirseniz çok sevinirim.Teşekkürler.

  14. Tolga Huyluoglu dedi ki:

    merabalar ben teknosadan preo p2 telefon almıştım kullandıktan 1sene sonra arıza verdi garantiye yolladım 21iş günü içinde bana tekrar dönmediler bende teknosaya gittim bana aynı fiyat degerinde istedigim başka telefon verilecegini söylediler bende yeni telefonumu aldım fakat eski telefonum onlardamı kalıcak yoksa bana iade etmeleri gerekmi çünkü yeni telefonu aldıktan 3gün sonra telefonuma cihazınız tamir edilmiştir mesajı geldi.

  15. Tolga Çetin dedi ki:

    2016 yılında aralık ayında erken reservasyon ağustos ayı 1i ile 10 u arasında standart oda bir her şey dahil tatil hizmeti aldım . Haziran ayında aynı otelin aynı sitede aynı tarihlerde fırsat oda diye 540 tl indirimli bir fiyat çıkardığını gördüm ve 3 kez aradım bu fiyattan yararlanmak istedim sizi arıycaz dediler dönmediler tüketici hakem heyetine başvurdum gelen cevap siz standar oda almışsınız onlar forsat oda için o fiyatı istemişler oldu . ama sitede fırat odalar normal standart odalardır diye geçiyor bu sadece indirimli standart odalara verilen bir isim fırsat oda ben aynı odada benden aylar sonra ödeme yapan aynı olanaklardan faydalandığımız kişilerden 540 tl fazla ücret ödedim hemde 7 ay önce ödedim parasını . 15 günlük itiraz sürem var ne şekilde itiraz etmeliyim itiraz ediceğim kesin . Haksızlık gün gibi ortada . Bana itirazım için bir yol gösterirseniz sevinirim iyi çalışmalar.

  16. Furkan Temurbas dedi ki:

    Lg g3 marka telefonumu cep telefoncuya sattım. telefoncu inceledikten sonra paramı teslim aldım eve gittim. Ancak akşam bana tehdit mesajları geldi, telefonu verdiğimde bir sıkıntısı yoktu ama ekran kapanıyor paramı ver polise savcılığa başvuracağım gibi şeylerle tehdit ediliyorum. ayrıca satarken kimlik fotokopisi de bıraktım acaba bir sıkıntı olur mu ?

  17. sametttt dedi ki:

    Ben 4 gün önce casper nirvana marka bilgisayar aldım 1350 tl ye
    Bu bilgisayarda oyunlar hata veriyor aynı marka aynı model bilgisayardan kuzenimdede var ondan bakarak aynısını aldım ondaki her oyun hatasız kusursuz çalışıyor bendeki hata veriyor
    H tuşuna basıyorum ses açıyor herşeyi karışık bilgisayarımın
    Aldığım mağazaya götürdüm kabul etmiyo yetkili servise götürdüm aldığın yere götür diypr
    Mağazaya 4 günden beri sürekli gidiyorum kabul etmiyo şuraya gidin yazılı kağıt getirin değiştirelim diyor gidiyorum sölediği yeri yazılı kağıt falan öle bişi yok diyor o seni başından savıyor diyor telrar mağazaya gittim tartıştım ilgilenmiyorlar kabullenmiyorlar bunun için ne yapmalıyım acil bilgi lütfen

Sorunuzu Sorun

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s