SORUN CEVAPLAYALIM

SORULARINIZI SORUN UZMAN EKİBİMİZ CEVAPLASIN.

İsterseniz bu bölümden yorum yazarak sorularınızı sorun. Yada dilerseniz iletişim bölümünden bize mail atabilirsiniz.

 

Reklamlar

770 Responses to SORUN CEVAPLAYALIM

  1. Merhaba,

    Dekorazon.comdan bir ürün sipariş verdim, 15 gün içinde teslimdi fakat 2,5 ayı geçti hala ürünüm gelmedi. Her iletişime geçtiğimda haftaya teslim edeceğiz dediler ama gelen bir ürün yok. Tam bir saate yakın telefonda sıra bekledim, kimseyle görüşemedim. Ürünün parasını aldılar ama iade istemiyorum, ürünümü teslim almak istiyorum. Nereye şikayet edebilirim veya nasıl bir yol izlemeliyim?

  2. Tuba Çapraz dedi ki:

    Ben asena ayakkabıcılık murat albayramdan bot aldım 37 ve 42 istedim geldi sari renk istedim geldi ama büyük geldi normalde 37 giyiyorum eşimde 42 ama büyük oldu sanırım kalıptan sonra değişim yapmak istedim bu sefer 36 ve 41 siyahını istedim sarı rengi istediğimiz gibi değildi bu sefer yine 37 geldi eşime 41 ve botun ipleri atmış kenarı çatlamış bi şekild e geldi ve ayrıca biz bu ayakkabıya 20 tl tekrardan kargo ücreti ödedik nereye sikayet edebilirim bu şerefsizi acil yardim edin lütfen?

  3. Rümeysa Kandemir dedi ki:

    Merhaba
    4 ay önce samsung galaxy s8+ plus telefon aldım. Bilindiği üzere gorilla glass çizilmeye dayanıklı ekran fakat bir adet madeni parayla cebimde cizildi ayni zamanda donma yapiyordu bu durumu garantide kullanıcı hatası denildi kaskosu olmasina ragmen sıfırlayıp bana gönderildi. Para iadesi istiyorum bu mumkun mu bu durum karsisinda napmaliyim?

  4. kbra c. dedi ki:

    Merhaba Savran Saat ten Guess marka bir saat aldım faturasını ve garanti belgesini gönderdiler ama soracağım şu ki Saat&Saat markasının sitesinde Guess marka saatlerin türkiye distribütorünün sadece kendileri olduğu yazmakta saatim orjinal midir bu durumda .

  5. Melek Cibik dedi ki:

    Merhaba ben oğluma filodan 90 liralık bir ayakkabı aldım ayakkabı 22 gün sonra ön tarafından ayağın yarısına gelecek şekilde tamamen açıldı arkadaşlar bu ayakkabının dikişli olduğunu söyledikleri için ben aldım Fakat ayakkabı tabanı yapışık çıktı Florya götürdüğüm zaman kullanıcı hatası olacağını bunun heyetinin görmesi gerektiğini söylediler nasıl para iadesi isteyebilirim para iadesi almam mümkün müdür Ya da yerine ürün Şimdiden teşekkür ederim

  6. İlyas Dag dedi ki:

    İyi günler. Ben geçenlerde THY den yanlışlıkla iki tane bilet aldım.Bu biletlerin bir tanesiyle arkadaşım seyahat edebilir mi?

  7. kübra saraç dedi ki:

    Merhaba internetten firin aldim ürün kusurlu çıktı iade kaydi olusturdum sürat kargo ile anlaşması var diye kurye talep ettim yaklasik 2 ay oldu hala almaya gelen olmadi iade süreci gecti onlar yüzünden imkanim olmadigi icon kendimde goturemiyorum musteri hizmetlerini ariyorum ust birimlere yonlendirdim en kisa zamanda gelecekler diye cevap veriyorlar nusteri hizmetleri de subeye ulasamiyo kendim çalışıyorum annem surekli evde gelecekler diue bekliyo hastaneye bile gidemiyo yasal olarak bi hakkimiz var mi?

  8. Ferhat Şimşek dedi ki:

    Merhaba esim bir kac gün önce linens evim adli siteden 7 adet nevresim takimi sipariş etmiş aras kargo kapida kredikarti ödemesiyle tabi para kargo sirketi araciligiy odendikten sonra urun kolisi acildigi için sipariş verilen ürünlerle alakasiz urunler geldi sitede bir muhattap bulamadik iade icin nasil bir yol izleyebiliriz?

  9. Şifa Günal dedi ki:

    Merhaba lar 31 ekim 2014 tarihinde bir
    telefon bayisinden fatura üzerine galaxy note 3 aldım.4 gün önce telefona “..imei nolu cihaz klon olarak tespit edildiği için 01/12/2017 tarihinde kullanım dışı kalacaktır.” diye bir mesaj geldi.yalnız aldığım faturayı kaybettim.telefon içindeki imei numarası farklı sorgulattigimda farklı bir imei numarası çıkıyor. Bu konuda ne yapabilirim.Aldığım bayiyi nasıl ispat edebilirim.yardimlarinizi bekliyorum.teşekkür ederim..iyi gunler dilerim.

  10. Şifa Günal dedi ki:

    Merhaba lar 31 ekim 2014 tarihinde bir
    telefon bayisinden fatura üzerine galaxy note 3 aldım.4 gün önce telefona “..imei nolu cihaz klon olarak tespit edildiği için 01/12/2017 tarihinde kullanım dışı kalacaktır.” diye bir mesaj geldi.yalnız aldığım faturayı kaybettim.telefon içindeki imei numarası farklı sorgulattigimda farklı bir imei numarası çıkıyor. Bu konuda ne yapabilirim.Aldığım bayiyi nasıl ispat edebilirim.yardimlarinizi bekliyorum.teşekkür ederim..iyi gunler

  11. MERHABALAR. MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİYLE M.O ADLI ŞAHISTAN İKİ EŞARP SATIN ALDIM. KAPIDA ÖDEME YAPTIM. İADE ( CAYMA ) HAKKIMI KULLANMAK İSTEDİĞİMDE OLUMSUZ DÖNÜŞ ALDIM. ŞİKAYET DİLEKÇESİ OLUŞTURDUM FAKAT KARGODAN ADRESİNİ ÖĞRENEMİYORUM ÇÜNKÜ SADECE FİRMA İSMİYLE GÖNDERMİŞ. İNTERNETTE BULAMADIM, ADRESİ TALEP ETTİĞİMDE DE GÖNDERMEDİ. ŞİMDİ ADRES OLMADIĞI İÇİN TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE ŞİKAYET EDEMİYORUM. BU KONUDA NE YAPMAM GEREKİR?
    BİR DİĞER SORUM DA KARGODAN KAPIDA ÖDEME YAPTIĞIMA DAİR BİR BELGE ALABİLİR MİYİM?

  12. Leyla Çinar dedi ki:

    Merhaba,
    Gecen sene Rize Bellona magazasindan yaklasik olarak 11 bin lira tutarinda urun almak icin anlasma yaptik ve 2 bin lira on odeme yaptik. Ancak aradan 1 hafta gecmeden urunlerin fiyatlarinda hesaplamada yapilan ciddi farki internet uzerinden Bellona resmi sayfasi tarafindan ilan edilen tutarlarla kiyasladiktan sonra bize vadedilen indirimlerin yapilmadigini farkettik. Bunun uzerine firmayla gorustuk. Once yetkililerce bu durum kabul edilmedi sonrasinda durumu kabul ettiler ancak vadettikleri indirimi yapmadilar. Bizde bizi kandiran bu firmayla alisveris yapmak istemedigimizi belirtip paramizi geri istedik. Ancak paramizi iade etmediler. Rize’de yer alan tuketici hakem heyetine gittik ancak mebla buyuk oldugu icin mahkemeye gitmemizi soylediler. Mahkemeye ise dilekcemizi avukat olmadan veremeyecegimizi soyledikleri icin basvurmaktan vazgectik. Aradan 1 yil gecti bu firmadan paramizi almamiz munkun mu? Bunun icin basvurma hakkimiz devam ediyor mu?

  13. Bariş Efe dedi ki:

    Merhaba iyi günler 2013 tarihinden 2016 ya kadar iski su faturamisi başka biri otomatik talimat ile yatirmiş ve babamda bu durumu farl etmemiş, ara ara kendi de ödeme yapmiş lakin karsı taraf durumu yanliş ödedigini 3 yil sonra fark edince sehven yazisiyla iskiye muracat edip ödedigi tutari geri almiş bize de faiziyle birlikte 5 milyar borç geldi biz ödicez ama 2 milyari faiz parasi biz nasil bir yol izlememiz

  14. Bariş Efe dedi ki:

    Merhaba iyi günler 2013 tarihinden 2016 ya kadar iski su faturamisi başka biri otomatik talimat ile yatirmiş ve babamda bu durumu farl etmemiş, ara ara kendi de ödeme yapmiş lakin karsı taraf durumu yanliş ödedigini 3 yil sonra fark edince sehven yazisiyla iskiye muracat edip ödedigi tutari geri almiş bize de faiziyle birlikte 5 milyar borç geldi biz ödicez ama 2 milyari faiz parasi biz nasil bir yol izlememiz gerek yardimci olurmusunuz. (Acil)

Sorunuzu Sorun

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s