SORUN CEVAPLAYALIM

SORULARINIZI SORUN UZMAN EKİBİMİZ CEVAPLASIN.

İsterseniz bu bölümden yorum yazarak sorularınızı sorun. Yada dilerseniz iletişim bölümünden bize mail atabilirsiniz.

 

717 Responses to SORUN CEVAPLAYALIM

  1. Cansu TOSUN dedi ki:

    Merhaba, yeni aldığım bilgisayarımda sorun var. Gold’dan aldık ve firmanın müşteri hizmetleri şu an çok kötü durumda, yani sağlıklı bir sürecin yürümesi imkansız gibi duruyor. Bilgisayar benim ama faturada başka birinin adı var. Sormak istediğim şu ki fatura benim adıma değilken tüketici mahkemesine ben başvurabilir miyim? Acil yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler.

  2. Samet Baş dedi ki:

    kvk ka bana ekran ve batarya için 320 tl istedi yatırdım ondan sonra bir mesaj geldi anakartada kırık oluşmuş 804 tl istediler telfonun değeri 700 tl bnde 804 tl yatırmadım fiyata onay vermedm telfonum işlem görmesin dedim yolluyor lar şuan yatırdığım para yani 320 tlyi nasıl alabirim

    Saygılarımala}SAMET BAŞ

  3. cetmenmagduruyuz dedi ki:

    Merhabalar.. haziran ayında yaptığımız koltuk takımı,tv ünitesi, halı ve sehplar vs alışverişi sonunda inanılmaz mağduriyet yaşadık. Satıcı kız beğendiğimiz koltuğu 5.850tl iken deposunda fazla ürün var diyip 3.650tl ye teşhir sözleşmesi ile bize sattı. Koltuk eve geldiğinde kırık tv ünitesi çizik kapakları boyalı, halısı ise yanlış geldi..merkezi aradığımızda hala servis gelicek. Neyse aradan 20 gün sonra Denizli Çetmen Müdürü bizi arayıp mağduriyetimizi gidereceğini söyledi. Gidip kendisi ile görüştük ve koktuğu yeniden yaptıracağını söyledi. Bizde ordan başka koltuk beğendik. Hepsini onaylayıp yanında zigon sehpa hediye etti. Koltuk değişince bizde doğal olrak perde ve halı yenilenmesi yaptık. Ve bunlarda 4.500tl tuttu. Firma daha sonra ( yaklaşık 1ay sonra) bizi arayıp koltuklar arasında 1750tl fark var dediker. Denizli Çetmen Müdürü bizim gibi ailelere söz verip yerine getirmediği için işten çıkarılmış. Şimdi bu adamın işine son verilmesi ve bize verilen sözlerin yerine getirirlmemesi sonucu hem evimde hala kırık dökük eşyalarla oturuyorum. Ve aldığım farklı renk halı ve perde ile komik ve alakasız bir oturma odasına sahip oldum. Şimdi ben ne yapmalıyim? Ayrıca tek bi fatura altında 7.900tl lik alışverişimiz gözüküyor. Ve ben bütün ürünleri iade istiyorum onuda almıyolar? Acil yardım???

  4. Esra Yıldız dedi ki:

    Merhabalar istanbul bilişimden nakit vererek telefon aldım ama telefon arızalı çıktı.gittim değiştirdim bu seferki de arızalı çıktı iade etmek istedim ama paramı nakit veremeyeceklerini 3 günde karta yatırcaklarını söylediler ben güvenemiyorum ve paramı nakit istiyorum ne yapabilirim

  5. Ayşe ş. dedi ki:

    Merhaba,
    Benim sorunlarım tadilat yapan küçük firmalar yani yapı dekor firmalarıyla ilgili. Son 1 aydır banyomu yaptırmaya çalışıyorum. İlk firma ile anlaşamadık ve yollarımızı ayırdık, ikinci firma ile olan olaylar şu şekilde gerçekleşti:
    1) Sözleşmede anlaştığımız fiyata banyonun fayans kırımı, sıvası ve tekrar fayans döşenmesi dahil idi. Fiyat 2800 TL gibi abartılı bir meblağ idi, kabul ettik. Anlaşmaya dahil olmasına rağmen benden kırım ve sıva için 800 lira daha para istediler.
    2) Banyo fayanslarını kırmaları gerekiyordu, özensiz kırmışlar ya da duvar zayıfmış, her ne ise odamın duvarını patlattılar. Eve gelir gelmez bu durumu görüp resimleriyle bildirdim. Olabileceğini ve halledeceklerini söylediler. Bugün sıva yapıp patlattıkları duvarı düzeltip boyamaları gerekiyordu. Bu duvarı kendilerinin patlatmadığını iddia ettiler, özensiz ve yarım yamalak bir düzeltme yapılmış ve boyamamak için direnmişler. Şu an hiç de umduğum gibi değil, çatlaklar görülmekte, sıva izleri belli oluyor. Bu evi bir süre önce sıvatıp badanasını yaptırmış idim yani duvar tamamen dümdüz idi.
    3) Banyoya kartonpiyer taktırmak için 150 TL’ye anlaştık. banyo 4 büyük duvar, baca nedeniyle 2 küçük duvar ve su borusu nedeniyle 2 küçük çıkıntı olmak üzere toplam 8 çıkıntıya sahip. Banyo kartonpiyerlerine toplamda 16 ek yapılmış ve hiç bir duvar tek bir kartonpiyere sahip değil, hepsine 10 cm’lik bile olsa ekler yapılmış. Aynı evde odalarımın duvarı daha uzun olmasına rağmen toplam 4 ek var ve hepsi köşelerde. Banyodaki eklerin hepsi seviye farkına sahip ve köşelerde değil. Kartonpiyer alçı değil ve bu paraya çıkan iş rezalet.
    Bu ve buna benzer bir sürü durum söz konusu, bu tip şikayetler ile tüketici mahkemesine gidilebilir mi? Bu tip işlerde haklarım nelerdir ve nasıl ispatlayabilirim?
    Teşekkür ederim.

  6. ACCRA HACKED dedi ki:

    Merhaba az önce 45 liraya bi ayakkabı aldım ayakkabının çok dayanıksız olduğunu eve gidince anladım ve alım yaparken değiştirme imkanı var mı diye sordum onlar da evet dediler sonra eve geldim ayakkabıya baktım çok cins duruyodu ordaki en iyi ayakkabı buydu o yüzden paramı iade almak istedim bana hiçkimse bunu yapmıyor gibi şeyler söyledi bende 7 gün içerisinde iade almanız zorunlu dedim beni ilgilendirmez dediler ne yapmalıyım

  7. Nurdan Bulut dedi ki:

    televizyon kanalı üzerinden 17.07.2017 tarihinde bitkisel krem sipariş vermiştim. sipariş verdiğim ürün 19.07.2017 tarihinde bana ulaştı. fakat sipariş verdiğim ürünle hiç bir alakası yok. 4 adet ürün sipariş vermiştim 2 adet geldi ve sipariş verdiğim ürünle aynı değil. sipariş verdiğim numaraya ulaşamıyorum. kargo paketinin üzerinde iletişim bilgileri var. paketin üzerindeki numara kullanılmıyor. sadece firma adı ve adresleri bulunuyor. şikayet etmek istiyorum hem param gitti hemde hiç bir işe yaramayan sıradan bir sudan oluşan ürünle karşı karşıyayım. şikayet etsem paramı geri alabilirmiyim? yardımcı olursanız çok sevinirim.

  8. Nurdan Bulut dedi ki:

    televizyon üzerinden bitkisel krem sipariş verdim. sipariş verdiğim ürün yerine başka bir ürün geldi ve aynı ürün olmamakla birlikte hiç bir etkisi yok ürünün içindeki sadece sudan ibaret. Telefon numaralarını arıyorum ama ulaşamıyorum kargo teslim aldığımda kargo paketinin üzerinde adresleri ve telefon numaraları yazıyor ama kargo paketinin üzerinde yazan numara kapalı gözüküyor. adres var sadece ve ben bu iş yerini şikayet etmek istiyorum. param gitti hakkımı aramak istiyorum nasıl şikayette bulunabilirim? şikayet ettiğim takdirde paramı geri alabilmiyim?

  9. Hulya Telli dedi ki:

    Merhaba ,
    Ben terziye elbiseme pens attırmak için götürdüm orayı yaparken tül kısmını yırttı elbisenin parasını terziden talep edip yenisini alabilirmiyim yada ne gibi hakkım var acaba öğrenebilirmiyim

  10. Tanju Cengiz dedi ki:

    merhaba bı mobılyacıdan koselı bı koltuk aldım koltugu getırdıler yanındada teklkı bı berjer geldı buda bızım dıye sordum evet hepsı beraber dedıler aradan yedı ay gectı aradılar teklı koltugu yanlıs gertırdık dedıler ve evıme gelıp koltugu aldılar benım bu fırmaya uc taksıtım kalmıstı sıkıntılarımdan dolayı taksıtlerı gecıktırdım bu fırmada benı avukata vermıs şimdi ben bunları dava acmadım ınsanlık etım de onlar nıye benı madur etıler ben bu fırmaya dava aca abılırmıyım ne yapmam gerekli tesekkurler.

  11. Orhan Gorunus dedi ki:

    SELAM MOBİLYA SATIN ALIRSANIZ AMA SİZE 0 DEĞİLDE TEŞHİR ÜRÜNÜ VERSELER BU DOLANDIRICILIK OLUR MU HAKKIMIZI SAVUNURSAK HAKLI CIKABILIRMIYIZ…

  12. murat yeşildere dedi ki:

    merhaba bir perdeciden perde aldım 22.haziran 2017 tarihinde 15 gündür teslim etmediler her aradığımızda servis aracımızda teslim edecez diyorlar yasal haklarım neler yardımcı olabilir misiniz?

Sorunuzu Sorun

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s