SORUN CEVAPLAYALIM

SORULARINIZI SORUN UZMAN EKİBİMİZ CEVAPLASIN.

İsterseniz bu bölümden yorum yazarak sorularınızı sorun. Yada dilerseniz iletişim bölümünden bize mail atabilirsiniz.

 

Reklamlar

741 Responses to SORUN CEVAPLAYALIM

  1. bilal taşcar dedi ki:

    14.08.2017 ayinda esenyurt Cumhuriyet mah.bayisinden hattim uzerinden aldigim cihaz kullandigim tarifenin ve ucretin hicbir sekilde degismeyecegini teyit ettirerek aldigim cihaz 25 lira tarifem ve 63 lira cihaz bedeli olarak anlastigim fiyat 1.ay dogru sekilde geldi ama 2.ay 45 tl arti cihaz olarak gelmistir musteri temsilcisini aradigimda cihaz alinca kampanyanin sonladirildiginu söyledi burda beni eksik bilgilendiren beni magdur duruma sokan bayidir.TÜKETİCİ HAKLARINA ŞİKEYET ETSEM OLUMLU SONUCLANIRMI.bayiden imzalı kaşeli fiyatın benim dediğim gibi oldugunu yazan kağıtta aldım

  2. Nazik Demiralay dedi ki:

    İnternetten nevresim takımı sipariş ettim. Nevresim takımı yerine sadece çarşaf göndermişler. Kişilerle iletişime geçtim değişim yapacaklarını söylediler bir hafta olmak üzere ne yapmalıyım. Aradığımda ise cevap verilmiyor.

  3. tahsin acikgoz dedi ki:

    VODAFONE NET internet kullanıcısıyım. 15 Eylül itibari ile aynı il içinde taşınmam nedeni ile nakil müracaatında bulundum. Fakat 19 gündür nakil yapmadılar. Şu anda internet kullanamadığım için mağdurum. VODAFONE NET sözleşmemi ceza ödemeden iptal ettirebilirmiyim. Nasıl bir yol izlemeliyim.

  4. İYi günler.Turkcell Superonline adsl bağlattım.Bağlattıktan 3 gün sonra da performans alamadığım için cayma hakkımı kullanıp iptal ettirdim aboneliğimi.Tarafıma 250 lira fatura geldi.Tüketici haklarına şikayet ettim.2-3 ay geçti ve Turkcell’den uyarı yazısı geldi.2700 lira avukat masrafı ödememek için en kısa zamanda faturayı ödeyin diye.İzlememiz gereken prosedür nedir?Yüzsüzlükte zirve yaptılar.

  5. Erkan Özkeskin dedi ki:

    12 Ağustos 2017 tarihinde form istanbul samsung bayisinden klima aldık aldığımız klimanın tablet hediyesi olduğunu söylediler. 17 ağustos 2017de kayıt oluşturdun belge istediler belgeleri gönderdim sonra kendim aradım onay aşamasında denildi 45 iş günü içinde ürün size teslim olacak denildi bugün 09ekim 2017 oldu her aradığımda talebimiz onay için beklemede denildi. birde her defasında bu kelime ile karşılasıyorum form istanbul samsung mağaza müdür bana bizim mağazamızda çalışan arkadaşlar ise 15gün içrisinde aldılar denildi bu arada kayıt işlemlerini internet üzerinden mağazanın muhasebe bölümü yaptı bu konu hakkında ne yapabilirim.

  6. Ali Deniz dedi ki:

    Merhaba, 26 Eylül 2017 de sipariş ettiğim Asus X541UJ-GO453 markalı bilgisayar halen elime ulasmadi hatta kargoya da verilmedi hatta halen tedarik halinde gozukuyor daha once ki kullanici yorumlarina bakacak olursak hicbiri teslim edilmemis, beklemelimiyim yoksa siparisi iptal etmelimiyim iptalinde ki para iade ve sikayetciolma durumundaki isleyishakkinda yani hakkimi nasil ararim neler yapmam gerekir? Yardimci olursaniz sevinirim

  7. Kadir ALTIN dedi ki:

    Düğünüm için bir fotoğrafçı ile anlaştık.kına günü için fotoğraf çekimi ve sınırsız video çekimi yapacaktı.Düğün günü içinde dış çekim olarak fotoğraf çekecekti.Aradan 3 ay geçti resimleri almaya gittim.Düğün günü resimleri ve kına günü video kayıtları var.Kına günü fotoğraflarımı kaybetmişler.Bütün parayı vermiştim.Sözleşme yapmıştık.Sözleşmeyi aldım ne yapabilirim.Nasıl bi yol izleyebilirim.
    02.10.2017

  8. türk telekom internet baglattım bağlatalı 3 ay oldu sürekli internet kesintisi yaşıyorum sorunu çözemiyorlar iptal ettirmeye kalkınca 24 ay taahdütt oldugunu 530 lira ceza cayma bedeli ödemek durumunda olacagımı söylediler ben iptal ettirmek istiyorum memnun degilim düzgün hizmet saglayamıyorlar bide telefonla arayıp bağlatmıştım evrak sözleşme elimde yok ne yapmam gerekli

  9. İlayda Albayrak dedi ki:

    wodafone hat üzerine telefon aldım kullanamıyorum alışamadım tüketici olarak hiç mi iade hakkım yok

  10. Mert Duman dedi ki:

    İyi Günler,
    Ben Superonline internetini kullanmaktayım fakat interneti çok kötü 20 gündür arıyorum arıza kaydına geri dönüş yapılmadı teknik destek gelicek denildi gelmedi ben taahhüdümün 5. ayındayım 2 senelik taahhüt imzalamıştım 1. taahhüdüm bitti 2. yi imzaladım çünkü 1. taahhüdümün zamanındaki intenetimden memnundum fakat 2.taahhüdümü imzaladığımda ping sorunları oyunlarda gecikme sorunları aşırı derecede yaşıyorum ben her hangi ceza ücreti ödemeden taahhüdümü iptal ettirebilir miyim?

  11. Vildan Sağlam dedi ki:

    Biz bir mülk almaya karar verdik ama daha sonra düşündük ve karlı olmayacağını anladık ve vazgeçmek istiyoruz ama vazgeçerek o paranın yüzde yirmibeşini ödemeniz gerektiğini söylüyolar ödemek zorundamıyız

  12. Emre Ergun dedi ki:

    Merhaba ben arefe günü laptop almıştım 2 hafta sonra ekran gelmemeye basladi iade edebilirmiyim iade kac gun olması lazımdır
    Kisa zamanda yardımcı olursanız sevinirim

  13. Şükran Oruc dedi ki:

    İnstegramdan cocuk takımı aldı sordum kuması nasık görseldeki gibimi diye oda her sitede gördüğünüz gibi aynısı gibi bugun elime ulaştı ama hayal kırıklıgı ne keliteli ne benziyor cevapta vermiyor işim var gecştirdi aynısı degil diyorum cevap yok bu konuda haklarım neler

  14. Ferhat Abrak dedi ki:

    Merhaba ben instagramdan bir kutu sparis ettim kutu geldi ve kontrol etmeden geri yolladim sparis ettigim sayfa beni hukuki yollarda sikayet edebilirmi

  15. Mucahit Tasci dedi ki:

    merhaba.trabzon boynerden NIKE AIR MAX SEQUENT 2 ayakkabısı aldım 4.gün sağ ayak tabanının havasının indigini fark ettim. yürürken bir yerede sürtmüş olabilirim cunku kücük bir delik var ayakkbıda garantideye verdım 1 hafta sonra red cevabı verdıler. tüketici hakları bu konuda ücret iadesi saglar mı veya ne yapmam gerek ?

  16. TOLGA ALTAY dedi ki:

    Bir mobilya mağazasından teslim edilemeyen ürün için iptal başvurusu yaptım. İptali kabul ettiler ancak 50 gün geçmesine rağmen kredi kartımla yaptığım ödemeyi iptal etmediler. Tüketici mahkemesine başvuru yaptım mahkeme ve dosya masrafı içinde 200 TL civarında para ödedim. Mahkemeye konu olan mobilya tutarı da 7100 TL. Şimdi sorum şu.. mahkeme gorusulmeden firma hesabıma parayı yaptırırsa ne olur?. Ben davayı gerimi cekmeliyim. Yoksa beni 50 gündür oyaladiklari için bu paranın yasal faizi ve mahkeme masrafları için davaya devam mı etmeliyim. Teşekkürler..
    Tolga Altay

  17. Berfin Ceylan dedi ki:

    Merhaba ben instagramdan bi sayfadan ayakkabı ve mont aldım ama yerine bana kar küresi ve 2 tane kazak gönderdiler. Ben bu konuda ne yapabilirim tazminat davası açabilir miyim?

  18. Mustafa Deniz dedi ki:

    Benim prfilo marka buzdolabı aldım 28 Ağustos ta arıza yaptı servis çağırdım geldiler gaz basıncı düşmüş dedi birde motor arızası var dediler bana dönüş yapmadılar kurban kestim etlerim ve gıdalarım heder olacak, servisi arayorum dönüş yok gerekenin yapılmasını arz ederim Mustafa Deniz 30Ağustos mah çoban yıldızı sok Eser 5.blok Melik gazi Kayseri.

  19. Halil Balta dedi ki:

    Evime dogal gaz baglatacaktim adama 30003 tl verdim fatura bide tahsilat makbuzu aldim ama adam gelmedi telefonada cevap vermiyor napmaliyim

  20. Rıza Hakan Özdemir dedi ki:

    Türkcell den Haziran 2015 te almış olduğum 24 ay taksitli cihazının yanlış taksitlendirme yapıldığı iddiası ve benim bilgim dışında hala faturam dan taksit kesintisi yapılıyor. Mayıs 2017 bitmesi gereken taksitlerim Eylül 2017 de kendim farkettim ve müşteri hizmetleri yanlış taksitlendirme yapılmış ondan kesinti var diyor ne yapabilirim.

  21. İslam Sagır dedi ki:

    Merhaba ben iki hafta önce gold dan internet üzerinden telefon sipariş ettim kredi kartından tek çekim şeklinde parayı aldılar fakat daha hiçbir şey yok gelmedi şirket battı diyorlar ne yapacağım

  22. gökhan karakuş dedi ki:

    Silver serum sitesinden oglum sipariş vermiş kargo geldi almadım iade edin dedim tehdit msj geldi siteden avukata verip icra masraflariyla falan bugün almanız lazim öyle bi hakları varmı iade ettim açmadim bile

  23. Dhoom3 Offical dedi ki:

    dctürk.net diye siteden bır sunucu kıraladım bana gerı ıade yapacaklarını sunucuyu teslım edemeyeceklerını soyledıler gerı ıade yapılması ıcın kart bılgılerını aldılar karttan 360 lıra bılgım olmadan parca parca cekım yaptılar ve kartı kapattırdım hesabıma atın dıyorum gerı ıade ıcın kartın acık olması gerek felan dıyorlar gerı ıademı yapmıyorlar 13 gun oldu ne yapmalıyım

  24. Ayse Karal dedi ki:

    Merhaba ben 1200 tl degerinde abiye elbse aldim fakat tadilatini yapamadilar elbise tasli oldugu icin bedenime gore yapilmadi satarken bunun olmayacagini belirtmediler 5 kere gittim geldim terzi yapiyo yapti vs sonunda hatalarini kabul ettiler ve baska elbise alnami soylediler fakat ben elbise begenmedim bedenine gore yoktu para iadesi yapmadilar mecbur elbuse almaya zorlandim ve aldim fiyati ayni dediler ve mecbura ksarak bana zorla aldirdilar bununla ile ilgili ne yapabilitim

  25. Cansu TOSUN dedi ki:

    Merhaba, yeni aldığım bilgisayarımda sorun var. Gold’dan aldık ve firmanın müşteri hizmetleri şu an çok kötü durumda, yani sağlıklı bir sürecin yürümesi imkansız gibi duruyor. Bilgisayar benim ama faturada başka birinin adı var. Sormak istediğim şu ki fatura benim adıma değilken tüketici mahkemesine ben başvurabilir miyim? Acil yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler.

  26. Samet Baş dedi ki:

    kvk ka bana ekran ve batarya için 320 tl istedi yatırdım ondan sonra bir mesaj geldi anakartada kırık oluşmuş 804 tl istediler telfonun değeri 700 tl bnde 804 tl yatırmadım fiyata onay vermedm telfonum işlem görmesin dedim yolluyor lar şuan yatırdığım para yani 320 tlyi nasıl alabirim

    Saygılarımala}SAMET BAŞ

  27. cetmenmagduruyuz dedi ki:

    Merhabalar.. haziran ayında yaptığımız koltuk takımı,tv ünitesi, halı ve sehplar vs alışverişi sonunda inanılmaz mağduriyet yaşadık. Satıcı kız beğendiğimiz koltuğu 5.850tl iken deposunda fazla ürün var diyip 3.650tl ye teşhir sözleşmesi ile bize sattı. Koltuk eve geldiğinde kırık tv ünitesi çizik kapakları boyalı, halısı ise yanlış geldi..merkezi aradığımızda hala servis gelicek. Neyse aradan 20 gün sonra Denizli Çetmen Müdürü bizi arayıp mağduriyetimizi gidereceğini söyledi. Gidip kendisi ile görüştük ve koktuğu yeniden yaptıracağını söyledi. Bizde ordan başka koltuk beğendik. Hepsini onaylayıp yanında zigon sehpa hediye etti. Koltuk değişince bizde doğal olrak perde ve halı yenilenmesi yaptık. Ve bunlarda 4.500tl tuttu. Firma daha sonra ( yaklaşık 1ay sonra) bizi arayıp koltuklar arasında 1750tl fark var dediker. Denizli Çetmen Müdürü bizim gibi ailelere söz verip yerine getirmediği için işten çıkarılmış. Şimdi bu adamın işine son verilmesi ve bize verilen sözlerin yerine getirirlmemesi sonucu hem evimde hala kırık dökük eşyalarla oturuyorum. Ve aldığım farklı renk halı ve perde ile komik ve alakasız bir oturma odasına sahip oldum. Şimdi ben ne yapmalıyim? Ayrıca tek bi fatura altında 7.900tl lik alışverişimiz gözüküyor. Ve ben bütün ürünleri iade istiyorum onuda almıyolar? Acil yardım???

  28. Esra Yıldız dedi ki:

    Merhabalar istanbul bilişimden nakit vererek telefon aldım ama telefon arızalı çıktı.gittim değiştirdim bu seferki de arızalı çıktı iade etmek istedim ama paramı nakit veremeyeceklerini 3 günde karta yatırcaklarını söylediler ben güvenemiyorum ve paramı nakit istiyorum ne yapabilirim

  29. Ayşe ş. dedi ki:

    Merhaba,
    Benim sorunlarım tadilat yapan küçük firmalar yani yapı dekor firmalarıyla ilgili. Son 1 aydır banyomu yaptırmaya çalışıyorum. İlk firma ile anlaşamadık ve yollarımızı ayırdık, ikinci firma ile olan olaylar şu şekilde gerçekleşti:
    1) Sözleşmede anlaştığımız fiyata banyonun fayans kırımı, sıvası ve tekrar fayans döşenmesi dahil idi. Fiyat 2800 TL gibi abartılı bir meblağ idi, kabul ettik. Anlaşmaya dahil olmasına rağmen benden kırım ve sıva için 800 lira daha para istediler.
    2) Banyo fayanslarını kırmaları gerekiyordu, özensiz kırmışlar ya da duvar zayıfmış, her ne ise odamın duvarını patlattılar. Eve gelir gelmez bu durumu görüp resimleriyle bildirdim. Olabileceğini ve halledeceklerini söylediler. Bugün sıva yapıp patlattıkları duvarı düzeltip boyamaları gerekiyordu. Bu duvarı kendilerinin patlatmadığını iddia ettiler, özensiz ve yarım yamalak bir düzeltme yapılmış ve boyamamak için direnmişler. Şu an hiç de umduğum gibi değil, çatlaklar görülmekte, sıva izleri belli oluyor. Bu evi bir süre önce sıvatıp badanasını yaptırmış idim yani duvar tamamen dümdüz idi.
    3) Banyoya kartonpiyer taktırmak için 150 TL’ye anlaştık. banyo 4 büyük duvar, baca nedeniyle 2 küçük duvar ve su borusu nedeniyle 2 küçük çıkıntı olmak üzere toplam 8 çıkıntıya sahip. Banyo kartonpiyerlerine toplamda 16 ek yapılmış ve hiç bir duvar tek bir kartonpiyere sahip değil, hepsine 10 cm’lik bile olsa ekler yapılmış. Aynı evde odalarımın duvarı daha uzun olmasına rağmen toplam 4 ek var ve hepsi köşelerde. Banyodaki eklerin hepsi seviye farkına sahip ve köşelerde değil. Kartonpiyer alçı değil ve bu paraya çıkan iş rezalet.
    Bu ve buna benzer bir sürü durum söz konusu, bu tip şikayetler ile tüketici mahkemesine gidilebilir mi? Bu tip işlerde haklarım nelerdir ve nasıl ispatlayabilirim?
    Teşekkür ederim.

  30. ACCRA HACKED dedi ki:

    Merhaba az önce 45 liraya bi ayakkabı aldım ayakkabının çok dayanıksız olduğunu eve gidince anladım ve alım yaparken değiştirme imkanı var mı diye sordum onlar da evet dediler sonra eve geldim ayakkabıya baktım çok cins duruyodu ordaki en iyi ayakkabı buydu o yüzden paramı iade almak istedim bana hiçkimse bunu yapmıyor gibi şeyler söyledi bende 7 gün içerisinde iade almanız zorunlu dedim beni ilgilendirmez dediler ne yapmalıyım

  31. Nurdan Bulut dedi ki:

    televizyon kanalı üzerinden 17.07.2017 tarihinde bitkisel krem sipariş vermiştim. sipariş verdiğim ürün 19.07.2017 tarihinde bana ulaştı. fakat sipariş verdiğim ürünle hiç bir alakası yok. 4 adet ürün sipariş vermiştim 2 adet geldi ve sipariş verdiğim ürünle aynı değil. sipariş verdiğim numaraya ulaşamıyorum. kargo paketinin üzerinde iletişim bilgileri var. paketin üzerindeki numara kullanılmıyor. sadece firma adı ve adresleri bulunuyor. şikayet etmek istiyorum hem param gitti hemde hiç bir işe yaramayan sıradan bir sudan oluşan ürünle karşı karşıyayım. şikayet etsem paramı geri alabilirmiyim? yardımcı olursanız çok sevinirim.

  32. Nurdan Bulut dedi ki:

    televizyon üzerinden bitkisel krem sipariş verdim. sipariş verdiğim ürün yerine başka bir ürün geldi ve aynı ürün olmamakla birlikte hiç bir etkisi yok ürünün içindeki sadece sudan ibaret. Telefon numaralarını arıyorum ama ulaşamıyorum kargo teslim aldığımda kargo paketinin üzerinde adresleri ve telefon numaraları yazıyor ama kargo paketinin üzerinde yazan numara kapalı gözüküyor. adres var sadece ve ben bu iş yerini şikayet etmek istiyorum. param gitti hakkımı aramak istiyorum nasıl şikayette bulunabilirim? şikayet ettiğim takdirde paramı geri alabilmiyim?

  33. Hulya Telli dedi ki:

    Merhaba ,
    Ben terziye elbiseme pens attırmak için götürdüm orayı yaparken tül kısmını yırttı elbisenin parasını terziden talep edip yenisini alabilirmiyim yada ne gibi hakkım var acaba öğrenebilirmiyim

  34. Tanju Cengiz dedi ki:

    merhaba bı mobılyacıdan koselı bı koltuk aldım koltugu getırdıler yanındada teklkı bı berjer geldı buda bızım dıye sordum evet hepsı beraber dedıler aradan yedı ay gectı aradılar teklı koltugu yanlıs gertırdık dedıler ve evıme gelıp koltugu aldılar benım bu fırmaya uc taksıtım kalmıstı sıkıntılarımdan dolayı taksıtlerı gecıktırdım bu fırmada benı avukata vermıs şimdi ben bunları dava acmadım ınsanlık etım de onlar nıye benı madur etıler ben bu fırmaya dava aca abılırmıyım ne yapmam gerekli tesekkurler.

  35. Orhan Gorunus dedi ki:

    SELAM MOBİLYA SATIN ALIRSANIZ AMA SİZE 0 DEĞİLDE TEŞHİR ÜRÜNÜ VERSELER BU DOLANDIRICILIK OLUR MU HAKKIMIZI SAVUNURSAK HAKLI CIKABILIRMIYIZ…

  36. murat yeşildere dedi ki:

    merhaba bir perdeciden perde aldım 22.haziran 2017 tarihinde 15 gündür teslim etmediler her aradığımızda servis aracımızda teslim edecez diyorlar yasal haklarım neler yardımcı olabilir misiniz?

Sorunuzu Sorun

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s