SORUN CEVAPLAYALIM

SORULARINIZI SORUN UZMAN EKİBİMİZ CEVAPLASIN.

İsterseniz bu bölümden yorum yazarak sorularınızı sorun. Yada dilerseniz iletişim bölümünden bize mail atabilirsiniz.

 

SORUN CEVAPLAYALIM için 635 cevap

  1. Ahmet Azak dedi ki:

    Merhaba. Webdenal firmasından internetten aldığım 951 tl tutarlı bir hizmet karşılığında, 4 gün sonra ”biz ürünü size sattık ama stoğumuzda yokmuş, para iadesi yapacağız.” cevabı aldım. Bu firma hakkında nasıl bir cezai müeyyide uygulatabilirim? Saygılar sunarım.

  2. Şükrü Yüce dedi ki:

    07.01.2017 tarihinde teknosadan telefon aldım şubede bulunmadından başka şubeden gelcekti dedilerki 5 gün içinde gelir bügün 10. gün hala gelmedi yetkili kişileri 4 g
    ün önce aradım hala bir şey yapılmadı

  3. yasmin çiçek dedi ki:

    merhaba ,diyarbakır merkezden 6 ay önce aldığım ve 4 ay kullandığım beko set üstü ocağım 2 ay önce yemek pişirdiğim bir anda gürültülü bir şekilde patladı.Servis geldiğinde hiçbir şekilde incelemeden bakmadan kullanıcı hatası deyip o şekilde rapor tuttu ve ocağım değişmedi ,bu durumda ne yapabilirim ?

  4. http://www.esigaramarket.net adresinden bir adet elektronik sigara ve bir adet likit sipariş etmiştim 131 tl tuttu ikisi kapıda ödeme seçeneğiyle . Ürünü almak için kargo firmasına gittim parayı ödeyip gözlerinin önünde açtım ama ne fatura var nede paket içeriğinin benim sipariş ettiğim ürünlerle alakası saçma sapan hiçbir değeri olmayan iki likit göndermişler iade etmek istedim kargo firması kabul etmedi. telefonla satıcıyı defalarca aradım telefonlarımı açmıyorlar araştırınca şikayet var sitesinde aynı site için onlarca şikayet var paramı nasıl geri alabilirim faturada yollamamışlar

  5. emir Yildiz dedi ki:

    sa bozulan telefonumu garantiye yolladım 10 gün geçtikten sonra benzer özellikte telefon istedim verilmedi. Telefon 22. işgününde tamir oldu diye mesaj geldi. Ben bunun üzerine firmayı arayarak para iadesini talep ettim yoğunluktan dolayı veremeyeceklerini istersek thh başvurmamızı söyledi. Bende thh başvuralı 2 ay oldu ama daha ses çıkmadı kazanabilirmiyim yoksa vazmıgecmeliyim
    Firma garantideki telefonun 90 günden sonra sorumluluğunu kabul etmiyor eyer thhden olumsuz bi karar çıkarsa telefonumu bulamama gibi sıkıntım olurmu şimdiden teşekkürler…

  6. nurhanazgun dedi ki:

    Lcw iade etmem gereken 2 ürünüm var aras kargoyu kurye gönderimi için arıyorum gönderincez bugün gelir deniyor tam 3 gündür hergün arıyorum ve cevap aynı hukuki haklarimi öğrenmek istiyorum

  7. Vadofone internet kullanmakta idim. Ttnet firması 7 veya 8 ay once beni aradı.Vadafone net le sözleşmem bittiğini ttnet firmasına geçiş yapmam için kampanyalardan bahsettiler.Sonra ben geçmek istediğimi ama nakil işlemleri ile ilgili uğraşamayacağımı,herhangi bir ceza halinden sorumlu olmadığımı bildirdim.Bana tt net her şeyi kendileri halledeceklerini bildirdiler.Ama geçiş işlemini geçen aya kadar yapmamışlar bu arada son 3 ay hem vadafone net hemde ttnet bana ayrı ayrı fatura kestiler itirazmı ttnet defalarca bildirdim.Ama sonuç alamadım.bu ay bana vadafone net 404,00 tl daha cayma bedeli yansıtmış.Ttnet firmasını tekrar aradım.itiraz ettim ama hala olumlu bir sonuç alamadım.Ttnet firması hiç bir türlü sorumluluk altına girmiyor. bu konu ile ilgili izlemem gereken yol nedir.Yardımcı olursanız çok memmun olurum. İyi çalışmalar.

  8. Sabri Kapdağ dedi ki:

    iyi günler satıcıyım,08,02,2016 tarihinde müşterime telefon sattım.21,09,2016 da ürün arızalandı yetkili ritzy servise gönderdim.21 iş günü geçti ürün onarılmadı.müşterim hakem heyetine baş vurarak para sının iadesini istedi……netice hakem heyeti müşteriyi haklı buldu 15 gün içinde bu bedeli(1700tl) ödememe hükmetti.ürünü gitti gidiyor üzerinden elektrotrend isimli mağazadan keleş elektronik adlı firmadan almış idim ama bu firmaya hiç bir şekilde ulaşamıyorum.ürün serviste duruyor.ben şimdi hukuken ne yapayım?

  9. Emre Can dedi ki:

    10 ay önce telefon aldım ama 10 ay da kez servıse gıttı sık sık bozuluyo ve servıs dogru duzgun yapmadan gerı yolluyo sıkayet etsem paramı gerı alabılırmıyım

  10. Burak Aydoğdu dedi ki:

    merhaba. asus marka telefonum sorunluydu garanti kapsamında 3 kere servise gitti düzeltemediler. Daha sonra iade değişim hakkım olduğundan bu yönde asusa başvurdum. asus da bana servis raporu gönderdi. Bu servis raporuyla telefonu satın aldığım yere gidip ürünün parasını ya da yenisini alabiliyorum. Fakat sorun şu ki telefonu aldığım yer kapanmış şimdi ben bu ücreti kimden alacağım?

  11. üç ay önce dekorazon dan ürün aldım ve teslim alır almaz aynı kargoyla geri göderdim, hala geri ödeme yapılmadı, müşteri hizmetleri bugün yarın diye diye üç ay geçti ne yapmalıyım, ürünün toplam tutarı 350 lira, iadeyi sitede belirtilen şekilde yaptım

  12. kübra biçer dedi ki:

    Merhabalar;
    Bilindik bir markadan ürün aldım ve ödemesini kredi kartı ile ödedim 1 hafta olmasına rağmen ürünüm teslim edilmedi. Şuan kargoda yolda görünüyor ancak ürüne ulaşamıyorlar bilgide vermiyorlar.Yüksek ihtimalle ürün taşıma sırasında kayboldu. Bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim?

  13. Ali çakmak dedi ki:

    türkcell superonlina verdiği tablet vestel v tab 7” lite III olan tablet 8 yaşındaki oğlum ekran gedip geliyor diye parmağını üzerine bastı. ekran camı çatladı. bu granti kapsamına alınmaz diyorlar sekiz yaşındaki çocuk ne kadar basınç uyğuladı ki cam çatladı. tüketici hakkı olarak bir bilği verirsen sevinirim. bu kadar çürük mazeme yapmasınlar

  14. Nurbanur Uzun dedi ki:

    internetten bir ürün aldım ve geldiği gün iadesini yapmak için aynı kargoyla iletişime geçtim. kargoda iade işlemi ücreti istenince aldığım ürünün satış temsilcisiyle görüştüm ve bana iade yapmamam gerektiğini iade departmanın olan arkadaşlara bilgilerimi ulaştırdığını bana geri dönüş yapılacağını söyledi. aynı gün içerisinde geri dönüş olmadı. tekrar aradım aynı şekilde akşam saat 17:00 ile 19:00 arasında geri dönüleceği söylendi. tekrar bir geri dönüş yapılmadı ve ürünün iade edilme süresi 14 gün ve ben bu 14 dün içerisinde hiç kimseye ulaşamadım ve iade işlemini gerçekleştiremedim. 03/12/2016 tarihinde ürünüm geldi. ben 09/12/2016 tarihinde ve 12/12/2016 tarihinde kendilerini aradım en son bugün 19/12/2016 tarihinde aradım ve bugün beni iade departmanından olan arkadaşlara aktardılar ne hikmetse daha önce söylememe rağmen iade departmanı size geri dönüş yapacak diye geçiştirdiler. bağlandığımda hanımefendi hiçbir işlem yapamam iade süreniz dolmuş kusura bakmayın diye geçiştirildim. ben bu konuyla alakalı ne yapabilirim.

  15. Nuri Öztüten dedi ki:

    internet üzerinden alışveriş yaptım facebooka konulan bir reklama tıkladım siparişi verdim yanlız vaat edilen ürün ile elime geçen ürünün arasında çığ kadar fark var bire bir deil ve bunu belirtmediler telefon görüşmesinde aradığım zamanda telefonları açmıorlar başka bi nuamra üstünden siparişte bulundum arasınlar die aradılar ve bunları anlattığım geri iade bölüüne yöneltiorum diyip telefonu kapattılar bu konu hakkında ne yapmam gerekiyor bi yardımcı oluverin

  16. betulbicer dedi ki:

    4 hafta önce ihlas firmasından eve tanıtim yapan arkadaşlardan elektrikli supurge/ hali yikama makinesi 3200 TL fiyatında senet karşılığında aldim .bana aylık 150 TL taksit yaptilar. Önden 150 TL ödeme yaptım bana karşılığında boş senete 150 TL yazıp bana imza attirdilar. Ve 22 tane senede imza attım. Ürünü bir sonraki ödemede getireceklerini söylediler. Ama eşimle olan tartışmamdan dolayı aldığım ürünü firmayi arayarak teslim almadan ürünü alamayacağimi bildirdim.ürünü zaten daha teslim almadım evime . Ürün firmada . Firma bana ürünu bana teslim etmedigi halde 550 TL vergi ödeyeceğimi söyledi. Bu durumda ben adana bölge bayisine gidip müdürle görüştüm. Müdür bey bana ürünün faturasını kestiğini benim ürünü almam gerektiğini söyledi. Bana teslim etmeden nasıl vergi kesebiliyorlar ? Urun teslimatindan sonra 14 gün içinde o üründen cayma hakkım var . Ürünün vergisini neden ben ödüyorum ve ödediğim ücreti neden alamıyorum? Lütfen sizden ricam bana yardımcı olabilir misiniz ? Kaç gündür bununla ilgili sorunlar yaşıyorum. Sizden ricam bana yardımcı olun.

  17. hakanyaqmurr dedi ki:

    Iyi gunler ankara ulustan bi ürün aldim züccaciye den ancak karşılığında fis fatura verilmedi ürünü iade etmek istiyorum ancak değişim yaparım iade etmem diyorlar ne yapmam lazim ?

  18. muratdurmazblog dedi ki:

    Öncelikle merhaba. 02.12.2016 tarihinde Vestel bayisinden 48ua9300 4k full hd model TV’yi taksitle satın aldım.Bayide olmadığını başka bayiden temin edip gönderceklerini söylediler gerekli evrakları alıp çıktım . 05.12.2016 tarihindede ürünü evime getirdiler kurulumunu kullanımını felan gösterdiler.kurulumu yapanlar gittikten sonra biraz incelemek istedim,TV de kusur vs bişey yok ancak 4K ile alakası bile yok en basit tv den daha kötü bi kontrasta sahip ve görüntü sürekli bulanık çizgiler gölgelenmeler var bu ürünü direk iade etmek istiyorum neler yapmam gerektiği hakkında bilgi verirseniz cok sevinirim teşekkürler.

  19. Ahmet Aslan dedi ki:

    kargo şirketi n11.com dan aldığım ürünü kapıda teslimat getirmedi türlü bahanelerle keyfi davranışla getirmedi. bu konuda yardımcı olur musunuz . kargo şirketini bulunduğu acente firmaya şikayet ettim sonuçlanmadı ürün 30.11.2016 dan beri gelmedi bugün olmuş hala gelmedi 05.12.2016 .

  20. mert06site dedi ki:

    Ben geçen hafta pazartesi facebook ta tesbihmardin adlı sayfadan 177tl ye tesbih aldım sayfa üzerindeki bize burdan ulaşabilirsiniz whatsapp:05322533189 u whatsapp dan mesaj gonderdim ve istedigim Tesbihi elinizde varmi diye sorduktan sorna var diye cevabini aldim daha sonra urunu siphariş verdikten sonra aras kargoya gittim urun 2 gun ve 3 gun icinde ankaraya geldi ben cumartesi saat 11.00-12.00 arasi aras kargoya gittim ve urunu aldim parayi nakit odedim eve geldimde bir heyecan ile kutuyu actimda istedigim urun yoktu pazardaki 2 tl lik boncuklarla yapilmis bir tesbih gördüm ve şok oldum kalp krizi geciriyodum adami whatsapp dan aradim acmadi whatsapp dan mesaj attim cevap yazmadi ama hep attigim mesajlari gorunur yapti ve bugun yani pazar akşami saat 23.10 da whatsapp uzerinden cevrim ici iken aradim ve adam mesgule verip beni whatsapp dan engelledi simdi size soruyorum Allah rizasi icin benim ne yapmam gerekiyor burda adam benim 177tl mi aldi dolandirdi nasil alicam ben bu parayi?

  21. zeymurblog dedi ki:

    Merhaba , 15 gun once telefonum bozuldu ve garantisi halen devam ettiginden garantisine verdim.garanti kapsamimi degil mi diye bilgi doneceklerini bildirdiler.fakat 15 gundur ulasmaya calisiyorum bir turlu bilgi alamiyorum.en sonunda garantiye verdigim yere gittim.durumu izah ettigimde telefonuma herhangi bir islem yapilmamis sebep olarak da ucreti oncesinde aldiklarini soylediler.kullanici hatasi diye.ama bununla ilgili beni neden bilgilendirmediler anlamis degilim.sormak istedigim garanti kapsamina girmeden ki surecte ne kadar zaman da bilgi donusu yapmalari gerekir.

  22. Ilknur Kurupara dedi ki:

    merhaba ben kurumsal bir firmadan telefon aldım ilk üründe 3. ayda arıza cıktı kupon ile iadesi verildi başka bir telefon aldım o kuponla yine aynı sorun çıktı para iadesi alabilirmiiyim öyle bi hakkım varmı ürünlerine güvenmiyorum

  23. 0 0 dedi ki:

    merhaba birkaç gün önce dore music firmasından gitar siparişinde bulundum gitarı aras kargodan aldım ve aldığım sırada gayet şüpheli bir şekilde (ki bunu sonradan farkettim) dükkanın diğer kapısının dışından teslim aldım yani dükkanın içinden almadım , eve geldiğimde gitarın sapı tamamen kırılmıştı ..yaptığım telefon görüşmelerinde aras kargo temsilcileri ürünün kendileri tarafından sigortalı olmadığını bildirdiler ,dore music ise bu konuyu aras kargoyla hallettikten sonra geri dönüş yapacaklarını belirttiler . şuanki düşünceme göre bana maledebilirler böyle bir durumla karşılaşırsam ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz .. mağdurum fakat yetkilliler hiç öyle davranmadılar ve bu durum acaip canımı sıkıyor o gitarın parasını bulabilmek için neler çektiğimi bir ben biliyorum çünkü ..

  24. Meraba ben 15.10.2016 tarihinde tozlu adlı alışveriş sitesinden yapmış olduğum kredi kartı ile yapılan alışverişimde iade ve eksik ürün ücretlerim hala hesabıma yatmadı arıyorum siteyi en kısa zamanda yatacak diyorlar ama 2 ay oldu yatırmadılar
    bana yardımcı olur musunuz ne yapmam gerekiyor

  25. simens buzdolabı için servis çağırdık eve gelen kişi anakartının yandığını bütün elektrik aksamının değişeceğini söyled 950 tl fiyat çıkardı ve buzdolabını almak istedi biz de o an için vermedik fakat anakart için 550 tl kapora verdik bunun içinde makbuzumuzu aldık daha sonra bu servisin yetkili servis olmadığını anladık yetkili servisi çağırdık ve sorunun anakartta olmadığını söyledi 130tl masrafı var dedi bunun üzerine diğer servisten servis ücreti olan 50 tl yi düşüp kalan 500 tl mizi istedik10 gün oldu paramızı vermiyorlar ne yapabilirim

  26. Suat Başam dedi ki:

    11 ay önce Teknosa’dan almış olduğum Galaxy S6 cihazımın ilk 1 yıl içerisinde 4 kez teknik serviste tamir görmesinden dolayı ücret iade veya değişim hakkım bulunuyor.

    Fakat telefonu alırken Teknosa Mobil hattına geçmeme ve 24 ay boyunca 59 liralık paketi kullanma sözüme 450 lira indirim yapıldı. 1839 lira etiket fiyatı olan ürün 1389 lira peşin ve 1416 lira toplam fatura fiyatı ile 2805 liraya bana gelmiş oldu. Teknosa, cihazım stoklarında bulunmadığı için 1389 lira hediye çeki olarak iade edeceğini söylüyor. Fatura taahhütünün de iptal edilmeyeceğini, edersem telefona yapılan indirim tutarını (450tl) ödemem gerektiğini söylüyor. Ben bu durumda 3255 lira ödeyip 1389 lira hediye çeki almış olacağım. Mağduriyetimi nasıl giderebilirim.

  27. Utku Yurdal dedi ki:

    Merhabalar, yaklaşık 10 senedir ttnet abonesiyim.
    TTNET adını değiştirip türk telekom oldukdan sonra internet faturamın üstüne telefon almaya karar verdim.Evde internet müşterilerine takstle telefon veriyorlardı. Yetkili bir şubeye gittim telefonu alırken çalışan bir bayan dedi ki “İnternet hattınız bir sene içinde iki kez kapandığı için telefon alamazsınız” dedi haliyle içten içe sinirlendim yaklaşık 10 yıldır müşteriyim 2 kez fatura odeyemedim diye bir telefon vermiyorlar diye 🙂 bunun bir yolu çaresi yok mudur ?

  28. Beyza Zehra dedi ki:

    merhaba size bişi sormak istiyorum ben sony xperia c5 ultra akıllı telefon aldım 2 ay kullandım ekranında kararma oldu sonra garantiye gönderdim bana iç ekran kırık olduğunu ve bunu benden kaynaklı olduğunu bedelinin de 365 tl olduğunu söylediler halbuki ben telefon kırılmaz ekran ve kapalı kılıfla kullanıyordum hiç bir darbe görmedi zaten dışardan bakınca ekrandas en ufak bi çizik ben bunu tüketici haklarına versem kazanır mıyım sizce

  29. alex troniy dedi ki:

    lg g4 telefonum garantiden anakartı yenilenmiş olarka geldi ama serviste arka kapağını bükmüşler bide telefonumda yeni yeni sorunlar oluşmaya başladı bende yeniden yolladım garatiye yeni cihaz talep edebilirmiyim teşekkürler..

  30. Merhabalar, http://www.goretexkombin.top/#siparis sitesinden alışveriş yaptı kardeşim ve Aras Kargo aracılığıyla ödeme yapıldı. Fakat ürün paketini açmak istediğimizde Aras böyle bir şansımızın olmadığını belirterek ödemeyi alıp gitti. Paketi açtığımızda aldığımız ürünlerin çok çok dışında malzemelerle dolandırıldığımızı anladık ve Aras Kargo’yu arayıp durumla ilgili bilgi istedik. Normal şartlarda gönderici kısmında göndericiye ait bilgilerin bulunması gerekirken, bütün bilgilerin boş olduğunu fark ettik. Ayrıca da bizi bir gün önce arayıp adres teyidi isteyen numaraya da ulaşamıyoruz? Bu durumda ne yapmamız gerekiyor? Kargo şirketinin bu konuyla ilgili yasal sorumluluğu hiç mi yoktur? Dolandırıcılığa çanak tutmak, firma bilgilerini itinayla hem gönderirken etiket üzerinde saklamak hem de telefonla aradığımızda gizlemek nedir? Zaten açık bir ticari ilişkileri olsa bu mümkün müdür?

  31. Emre Eke dedi ki:

    Bir internet sitesinden kredi kartına tek çekim alışveriş yaptım.ürün elime ulaşmayınca müşteri hizmetlerini aradığımda ürünün yeni bir model olduğunu ellerinde hazırda bulunmadığını fabrikaya siparişinin verilip üretildikten sonra gönderileceğini söylemesi üzerine ürünü iptal ettirdim.paranın karta 2 ile 7 gün içerisinde geri yatırılacağını söylemesi üzerine görüşmeyi sonlandırdık.9 gün sonra hesabı incelediğimde paranın yatmadığını gördüm ve kendilerini aradığımda bir aksaklık olduğu ve aksaklığı giderip yatıracaklarını ve beni haberdar edeceklerini söylemelerine rağmen 5-6 defa daha farklı günlerde irtibata geçmeme rağmen parayı hesabıma yatırmadılar.bunun için ne yapmam gerekir nereye müracaat etmem gerekir.Nasıl bir yol izlemem gerekir yardımcı olursanız memnun olurum.

  32. ahmetkilimas dedi ki:

    Mehmet’e nereden vereceğiz tüketici mahkemesinemi

Sorunuzu Sorun

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s