SORUN CEVAPLAYALIM

SORULARINIZI SORUN UZMAN EKİBİMİZ CEVAPLASIN.

İsterseniz bu bölümden yorum yazarak sorularınızı sorun. Yada dilerseniz iletişim bölümünden bize mail atabilirsiniz.

 

SORUN CEVAPLAYALIM için 539 cevap

  1. Banu Asker dedi ki:

    Merhabalar,
    Bahcesehir Beyliss magazasindan 23 temmuz tarihinde 1500 tl ye biye kiyafet almistim. Elbise ilk giydigim zaman uzerime iyi oturmustu fakat 30 temmuz tarihindeki dugunumuzde kiyafette dikim hatasi oldugunu anladim. Dugun esnasinda kiyafet her saga dogru dondu, ne kadar duzelttiysem de tekrar ayni yere dondu. Dugundeki herkes nerdeyse beni duzeltti belirli araliklarla, hatta dikisten anlayanlar bu elbisede problem var bunu tekrar gostermen gerek dediler. Magazaya gidip sikayetimi soyledim. onlarda merkeze gonderdiler yaklasik 2 bucuk hafta orada kaldi sonra beni koorinatorlerini arattilar o da elbisede bir hata olmadigini, istersek tuketici hakem heyetine basvurabilecegimi soylediler. Bunun icin belirli bir sure var mi? Bir de fatura mi bulamiyorum. Nasil bir yol izlemem gerektigini yazarsaniz sevinirim.

     BANU ASKER
    
  2. sema ulukaya dedi ki:

    merhaba
    inci ayakkabı mağazasından 2016 yılı 6. ayında ayakkabı aldım ve ayakkabının iç astarı kalktı mağazaya götürdüm ve yapıştırılmasını istedim tamam dediler aldılar; daha sonra ayakkabıyı teslim almaya gittiğimde ayakkabının yan yüzeylerinde falçata izi gibi kesikler vardı. Ayakkabıyı teslim ettiğimde böyle bir iz olmadığını ve gereğinin yapılmasını istedim. bugün itibariyle gelen mesajda imalat kaynaklı olmadığını söylediler. tadilat sırasında yapılan deformasyon söz konusu. Bu konu ile ilgili ne yapabilirim?

  3. Merhaba 5 Ağustos 2016 tarihinde oğlum için ikinci el telefon aldım. Telefoncu hiçbir arızası olmadığını söyledi ve 300 liraya anlaştık. Aynı gün cenazemiz olduğu için İstanbul’a gittik. 2 gün sonra telefon şarj almadı. 10 gün sonra İzmit’e döndük ve telefonu aldığımız yere götürdüm şarj yerinin çıktığını geri alamayacağını bizim bozduğumuzu söyledi. Bu mümkün değil şarj yerinin yanında yapıştırma olduğunu söyledim burası etkilemez dedi.. Ayaklarının kırıldığını ve yapıştırabileceğini ama iade alamayacağını söyledi. O günden beri telefonu almadım. Ne yapmam gerekiyor. Telefonu iade edip paramı almak istiyorum lütfen yol gösterir misiniz?

  4. keremgirisken dedi ki:

    Vodafone faturalı hat kullanıcısıyım. Fatura dönemi içerisinde aylık ek 1 GB paket satın almam nedeniyle tarifem kapsamında olan yani satın almış olduğum 8 GB internet paketini kullanamıyorum. Vodafone Müşteri temsilcisi bana ait olan internet paketini erken bir ek paket satın almam nedeniyle kullanamayacağımı belirtti.

    Konuyla ilgili vodafone’nun internet sitesi üzerinden yaptığım şikayete karşılık olarak,”…Aylık 1 GB ek paketin 07.08.2016 tarihinde Self Servis aracılığı ile tarafınızca alındığı görülmüştür. Aylık 1 GB Ek paketi kapsamındaki internetin bitmesi durumunda yapılan her 500 MB kullanım için 5 TL faturanıza eklenmektedir. Ek internet paketi alınması durumunda fatura kesim tarihine kadar tarife kapsamındaki internet hakkı kullanılamamaktadır. Bu bağlamda tarife kapsamındaki internet hakkı bitmeden ek paket almamanızı rica ederiz. İşlemler tarafınızca yapıldığından dolayı tarafımızca müdahalede bulunulamamaktadır…” cevabı verilmektedir.

    Böylelikle bana satılmış olan ürün üzerine ilave ek bir ürün daha aldığım için ilk aldığım ürününün kullanılamayacağı belirtiliyor. Yani tarafıma satılan ürünleri nasıl ve ne zaman kullanacağımı bana dikte ediyor. Bu durumda Vodafone şirketi bedelini faturalandırarak bana satmış olduğu internet paketini hukuksuzca elimden almış olmuyor mu?

  5. ÖMER YWŞİLBAŞ dedi ki:

    iyi günler. vodafone’de telefon aldım şarjında sıkıntı vardı servise gönderdiler. hallettiler sonra bir hafta kullandım batarya sıkıntısı var çok çabuk ısınıyor uyarı veriyor. gönderdim hallettiklerini dediler iki gün geçti aynı şekilde devam diyor. bu telefonu geri vermek istiyorum ne yapmayılım. ?

  6. Adem Erbay dedi ki:

    benim flo dan aldığım ayakkabı kusurlu çıktı iade değişim talep ettim, Talebim kabul oldu ama ban verilen iade talep fişini kaybettim, iade onaylandı ama elimde talep fişim yok o yüzden iade veya değişim yapamıyorlar nasıl yapabilirim, elimde sadece Satın aldığım fişin resmi var

  7. Okan özçelik dedi ki:

    merhaba 12.08.2016 tarihinde Vatan Bilgisayar Ümraniye şubesinden 43puS6 501 marka TV aldım ve eve kendi aracımla getirdim ertesi gün kurulum için geldiler ben evde yoktum ürünü açtıklarında ekranın kırık olduğu ortaya çıktı tutanak tutulmuş darbe sonucu ekran kırık gibi fotoğraf çekip merkeze göndereceklerini söylemişler. Bugün aradım servisi merkezin değişimi onaylamadığını beyan ettiler. Ürünü alırken açıp bakamıyoruz garanti kapsamından çıkmasın diye kartonda yırtık vs. yok ufak bir ezilme var ve kimse bunun darbe olduğunu anlayamaz. tüketici mahkemesine resimlerle birlikte basvursam kazanabilir miyim bu kadar büyük bir firma asgari ücretle çalısan tüketicinin parasını resmen gasp ediyor bana yardımcı olmanızı bekliyorum teşekkürler

  8. Nihal Simsek dedi ki:

    http://cilthaber.com/saglik/landing/index.php uzantılı internet sitesi üzerinden 2 adet Renew Intense (M) 1 adet Renew Effective (Y) siparişi verdim. Fakat yaptıkları kargoda elime gelen 3 adet Renew Effective (Y)’dir. Hatanın telafisi için (0212) 702 24 23 nolu telefonu aradığımda depodaki arkadaşlarının yanlış paketlemiş olduğundan bahsedilip benim depo tarafından aranılacağımdır. Yalnız 2 gündür ne kendileri ne de depodan aranmadım. Kendim aradığımda ise sürekli yüzüme telefon kapatılıyor ve cevap verilmiyor. Site üzerindeki (0553) 357 37 43 nolu telefonu aradığımda ise bizden değil şubemizden almışsınız onlarla iletişime geçmeniz gerekiyor denilip çözüm bulunmuyor.

    İnternet üzerinden tüketi haklarına şikayetimi yaptım ama sizde nasıl bir yol ilerlemeliyim. Sonuç alabilirmiyim….

    teşekkürler

  9. Dicle Evliyaoglu dedi ki:

    Merhaba,

    ARMED Alarm Güvenlik Sistemleri Firması, çalıştığı bankayı değiştirdiği için, yeni banka üzerinden ödemelerimi almak üzere benden e-posta yoluyla mail order için kredi kartı bilgilerimi vermemi istiyor. Sözkonusu mail order formu cvc kodu dahil tüm kredi kartı bilgilerimi içerdiğinden ben bu şekilde ödeme yapmayı reddediyorum. Aylık olarak EFT yapmak, kredi kartına otomatik ödeme talimatı vermek gibi alternatif ödeme seçeneklerini firma kabul etmiyor. Ya mail order ya da 12 aylık ödemenin peşin yapılmasını kabul edeceklerini söylüyorlar. Bir şirket bu şekilde ödeme tipi konusunda dayatma yapabilir mi? Kredi kartı kullanmıyor olsam hizmet alamayacak mıyım? Fİrmanın alternatif sunmaması durumunda, ödeme tipini uygun bulmadığım için cezasız olarak taahhütümü bozabilir miyim?

    Teşekkürler,

  10. sony291 dedi ki:

    Merhaba 1,5 ay önce gittigidiyordan sony garantili tv aldım. tv 3 gün önce durup dururken ekran panelinde yatay bir çizgi oluştu. servisi aradım arıza kaydı oluşturdular. bu sabah gelip tvyi aldılar değişim istiyorum dememe rağmen arıza tutanağı tutup gittiler. hakkımı yasal yollarla arayacağım.. sizce nasıl bir yol izlemem gerekiyor..

  11. Ahmet Bekdik dedi ki:

    İyi günler diz üstü bilgisayarımı bir sorundan dolayı garantiye gönderdim.Garantiden de cihaz onarılamadığı için bana para iadesi gönderdiler fakat bilgisayarı aldığım firma yaklaşık 1 yıl önce battı şimdi ne gibi bir yol izlemeliyim ne yapmalıyım bununla ilgili yardımcı olursanız sevinirim .

    • ik kk dedi ki:

      farketmiyor, ithalatçı ya da distribütöründen de alabiliyorsunuz. zaten asıl muhatap onlar. sanırım pc depo’dan almıştınız, geçmiş olsun.

  12. merhaba 15 gün önce akıllı telefon aldım fakat toplasan 1 hafta ancak kullanabıldım cıhazda donma oluyordu ve sonrasında ekran karardı ve çalışmaz hale geldi vodefone garantiye gönderdım sizce cihaz degişikliği talebinde bulunabılırmıyım ? haklarım nelerdir bu durumda

  13. Kaan Kurtoglu dedi ki:

    Merhaba
    13 ağustos’tan beri internetim kesik . Sürekli hallolcağı söyleniyor , 5 gün oldu internetim yok . Süperonline firmasını dava edebilir miyim ? Kesik olan günler için para iadesi yapılacağı faturadan düşüleceği söyleniyor ama ben en az 40-45 kez telefonla aradım , ayrıca işimi evden yapıyorum . 5 gündür büyük maddi kaybım var . Ruhsal durumumdan bahsetmiyorum bile . Dava açabilir miyim , ne yönde dava açabilirim ?

  14. HÜLYA KAYAOĞLU dedi ki:

    bir mobilya mağazasından tv ünitesi ve yemek masası aldık. ödemeyi haziran ayında yaptık. evimizi yeni kurduğumuz için teslim tarihi olarak 15 temmuz denildi. ürünleri getirmediler. 15 gün önceden haber verin dediler. haber vermemize rağmen getirmediler. sürekli tarih verip beklettiler. telefonlara çıkmıyorlar. sonunda tv ünitesi geldi. 4 yerinden kırarak montajını yapmışlar. onu kaç kere arayarak kırılan parçaları değiştiler. yemek masasını hala bekliyoruz. tv ünitesinin fiyatı 1400 tl. yemek masasının fiyatı da1400 tl. şikayet etmek istiyorum. nereye şikayet etmem gerekiyor. mağdur ediliyoruz 1 aydır.

    • ik kk dedi ki:

      derhal ilçenizin kaymakamlığındaki tüketici hakem heyetine dilekçe ile başvurun. gerekli belgeleri birkaç adet çoğaltıp ekleyin dosyaya. kırık cihazın anlaşılır bir fotoğrafını da çekip ekleyin. dilekçe örneği internette mevcuttur.

  15. spor589 dedi ki:

    Geçen hafta kapıya tedaştan geldik diye kimlik bilgileri ve imza aldılar.Daha sonra şüphelendim ve tedaşı aradım kesin bilgi vermediler.İmza attığım için içim rahat değil.Sizce polise gitmeliy miyim? Napmalıyım? Başıma borç falan açılır diye korkuyorum.Çok acelem vardı okumadan imzaladım.Borç yetkili falan yazıyordu imzaladığım yerde. Çok tedirginim.

  16. Seda Karadayı dedi ki:

    merhaba
    12.07.2016 tarihinde samsung telefonumu bayim aracılığıyla servise gönderdim ve hala gelmedi ne yapmam gerekiyor?

    • ik kk dedi ki:

      20 iş gününü geçiremezler. ilçe kaymakamlığınızdaki tüketici hakem heyetine dilekçe ile başvurun. fatura vb belgelerden her birinden birkaç fotokopi bulunsun dosyada. dilekçede ücret iadesi talep ettiğinizi de belirtin. internette dilekçe örnekleri mevcut. muhatabınız ithalatçı ya da distribütör firmadır. genpa kvk gibi… garanti belgesinde yazar.

  17. mücahit polat dedi ki:

    1 aydan fazladır telefonum serviste ne yapmalıyım şikayet etsem sonuç ne olur ?

    • ik kk dedi ki:

      1 ayı geçiremezler. ilçe kaymakamlığınızdaki tüketici hakem heyetine dilekçe ile başvurun. fatura vb belgelerden herbirinden birkaç fotokopi bulunsun dosyada. dilekçede üret iadesi talep ettiğinizi de belirtin. internette dilekçe örnekleri mevcut.

  18. Turgay Güneş dedi ki:

    Merhabalar..
    Bursa Furkey Mobilya Mağazasından 02.07:2016 tarihinde teşir ürünü aldım. 1gün içinde gönderileceğini söylediler. (BU ÜRÜNÜ ANNEME HEDİYE ALDIM bayramını yeni koltuklarınla geçirsin diye. bizde eski koltuklarını muhtaç bi aileye verdik.. bayrama kadar elimize gelecek sözüyle peşin parasını verdim..) Malesef annem bayramı kuru sandalye tepesinde misafirlerini ağırlayarak geçirdi. ürün sürekli aramama sıkboğaz etmeme rağmen 20-25gün sonra alabildim..
    Gelelim benim mağduriyetime..
    Aynı gün kendimede koltuk takımı aldım 01-02 AGUSTOS çeyiz serilmem var asla gecikmemeli diye kendilerinden söz aldım. ve sözleşmeye bunu yazıp imzaladılar..
    4gündür mağazaya gidiyorum telefonlarımı açmıyolar face sayfasından şikayet yazdım diye furkey turkiye sayfası beni engelledi.. dün tekrar mağazaya gittim ve bugun 12:08:2016 ürünün hazır oldugu soylendi.. şuan saat 20:53 telefon gorusmemde urunun hazır olmadıgı söyleniyor. ben bu kadar mağdur oldugumu konu komşu eş dost akrabaya bukadar rezil oldugumu hatırlamıyorum.. evime çeyiz görmeye gelen herkesi geri çeviriyorum annem utancından insanlarla konuşamıyor.. ben mahkeme açmak istiyorum elimde kapı gibi sözleşmem var. nereye hangi mahkemeye hangi şartlarda başvurmalıyım yardımlarınızı bekliyorum..

  19. Merhabalar, Bir web sayfasından tablo aldım ve tatile gittim, geldiğimde durduğu yerde alt çerçevenin eğildiğini gördüm. 10 iş günü geçmeden iade talep ettim. Satıcı firmaya “hangi kargo firmasıyla göndermeliyim” diye birkaç kez sordum ve cevaplarında eksik ve yetersiz bilgi (size gelen kargo firmasıyla…) verdiler ve ben de yanlış kargo firmasına vermiş oldum. İade kargosu ulaştığında bu iadenin tüm kargo ücretini siz ödeyeceksiniz, bizim tedarikçi firmamızın bu kargo firmasıyla anlaşması yok dediler ve iade ürün kargosunu almaları için ben ödedim. Yanlış ve eksik bilgi vermeleri sebebiyle, tablo için sipariş tutarım 77,80 TL ve 68TL de iade kargo tutarıyla toplamda 145,80TL ödemiş oldum. Kısaca 68TL boşa giden bir kargo ücreti ödedim, sipariş tutarımı da iade istedim. Sonuçta elimde ne bir tablo ne de başka bir ürün var, sadece 68TL lik kargo faturası kaldı elimde. Satıcı firma olan evidie.com un bana olan yaklaşımından ise hiç bahsetmeye gerek yok. Tüketici hakem heyetine başvurup bana haksız yere ödettikleri 68TL kargo ücretimi alabilir miyim ?
    (6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince, alıcıların teslimat tarihinde itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak herhangi bir sebep göstermeden ve “kargo ücreti ödemeden” ürünleri iade etme hakları vardır.)

    • ik kk dedi ki:

      kaymakamlıktaki THH başvurun dilekçe ile. şayet 14 günü geçtiyse, bu süre zarfında satıcıya cayma hakkınızı kullanmak için başvurduğunuzu kanıtlayan ekran görüntüsü vb şeyler de ekleyin dosyaya. her belgeden 3 er fotokopi olması gerekiyor. ürünün hem ayıplı olduğunu hem de cayma hakkınızın kullandırılmadığını dilekçede belirtip gönderi de dahil ücretlerin iadesini talep edin. karar size posta yoluyla ulaşacaktır bir süre sonra. e devletten de takip edebilirsiniz(bazı kaymakamlıklar entegre değil).

  20. osman Gokdere dedi ki:

    parkta otururken telefonumun ekranını kırdı ne yapmalıyım ?

  21. ELİF KARAASLAN dedi ki:

    Merhaba ,
    Bir mobilya magazasından koltuk takımı siparişi verdim, siparişim 2 hafta sonra teslim edilecek fakat ödeme yaptıktan sonra aldığım faturayı kaybettim. Faturayı kaybettiğim için teslimatı yapmama yada biz böyle bir para ve sipariş almadık deme hakları varmıdır? Ya da boyle bir durum olursa ne yapmam gerekir

    Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim

    Teşekkürler

    • avabayramoglu dedi ki:

      Merhaba,
      Yasal bir işletmede böyle bir sorun olmaz. Faturanın sureti ve kaydı işletmede mevcuttur. Bir dolandırıcılıkla karşı karşıya iseniz (Firma yasal değilse vs.) savcılığa şikayet edebilirsiniz.

  22. Ferdi Öztürk dedi ki:

    İnternet üzerinden kitap siparişi yaptım ödemesini kredi kartı ile yaptım 1 gün sonra siparişimin yurt içi kargoya verildiğine dair mesaj geldi ama kitaplar hala bana ulaşmadı kargo firmasını aradım böyle bir siparişin olmadığını söylediler 86,82 krş alışverişimin toplamı siparişi verdiğim tarih 05.08.2016 – 10.08.2016 tarafıma birsey ulaşmadı telefonla aradım açmıyorlar facebook tan ulaştım mağdur olduğumu sipariş hakkında bilgi almak istediğimi bedlirttim sipariş kodunu istediler verdim dönüş sağlicaz dediler ancak bir daha haber alamadım ne yapmalıyım lütfen yardımcı olunuz 24 ekimde kpss ön lisans sınavım var hem zamanımı hem paramı çaldılar.

  23. Gulsen Çakıcı dedi ki:

    ayaktaithal.com dan ayakkanı aldım 89 tl ye bana öyle alakasız dandırık ayakkabı gondermısler kı sormayın yanı kandırıldık ?ne ler yapabılırın ne işlemler yapabılırım

  24. şevket yiğit dedi ki:

    merhaba internet üzerinden bir siteden philips qg3371 erkek bakım seti aldım ürün elime geçince kutusunu açtım beğenmedim hiç kullanmadım ve kutuya eksiksiz yerleştirip iade ettim ama urunu kabul etmiyorlar. kullanılmadığını ama kutu açıldığı için iade almayacaklarını söylediler ne yapabilirim

  25. cansel hilal dedi ki:

    tüketici haklarına başvurduğumuzda bize geri dönüş ne kadar bi sürede yapılır..

    • ik kk dedi ki:

      değişiyor, yoğunluk ve sizin başvuru nedeninize göre. örneğin ayıplı mal ise ürünün incelenmesi için bilir kişi görevlendiriyorlar bu da süreci biraz uzatıyor. en kısa 2-3 ay sürer, bazı ayıplı mallar için 1 seneye kadar uzayabildiğini okumuştum. misal istanbul için ortalama 6 ay diyebiliriz.

  26. ferhat aydın dedi ki:

    Merhabalar,

    15.06.2015 tarihinde ttnet müşteri hizmetlerini arayarak 24 ay taahhüt ile Yalın Hipernet 35GB AKN Hızı keşfet kampanyasını aldım. müşteri hizmetleri ile görüştüğümde ilk 12. Ay 47.TL sonraki 12 ay 57.TL olarak bilgi vermişlerdi. ilk 12 ay 47. TL geldi 13. Ay 57. TL ve şimdi gelen 14. ay faturası ise 66,75.TL geldi müşteri hizmetlerini aradım şikayet dilekçesi oluşturdum fakat mesaj olarak herhangi bir hata yoktur diye mesaj atmışlar. tekrar müşteri hizmetlerini aradım iptal ettirmek istiyorum ne kadar fatura gelecek diye sorduğumda ise 701,58.TL rakam çıkarttılar. bunun üzerine nasıl bir yol izlemem gerekiyor yardımcı olabilir misiniz rica etsem.

    şimdiden teşekkürler

  27. ahmedoooblog dedi ki:

    haziran ayinda lg g4 akilli telefonum kendiliginde kapandi ve acilmadi bu sorun cogu g 4 te oluyormus. servise verdim kullanici hatasi dediler darbeden oluyo dediler. bende tuketici haklarina basvurdum ve degisimini istedim ama baya uzun bir sure oldu degisim ilmasi icjn ne kadar daha beklerim?

  28. Ahmet Devrim dedi ki:

    Aldığım Sony zperia z3 telefon kapandı ve açılmadı. Garantiye gönderdim su sızdırmış garanti kapsamında değil dediler. Biraz araştırmam sonucunda bu telefonun suya dayanıklı olduğu ve buna garantisi olduğunu öğrendim. Daha sonra tüketici hakem heyetine başvuru yapmak için gittim bana Faturası, Garanti Belgesi , Suya dayanıklı olduğuna dair kanıtlar getirmemi istediler. Hepsi şuan elimde mevcut sadece faturası yok faturayı almak için telefonu aldığım yere gittim faturayı bulamadılar. Fatura olmadan garanti belgesi ile tüketici mahkemesine başvurabilir miyim. Nasıl bir yol izlemem lazım telefonu aldığım firma faturasını vermedi ve beni oyalamaya çalıştı. Faturayı kendi adına kesip vergiden düştüklerini tahmin ediyorum.

    garanti belgesinde tarihi 10.04.2015 büyük ihtimal faturada bu tarihe kesilmiş.

  29. Taner Arguc dedi ki:

    SİTE BİNA GİRİŞİNE OTOMATİK KAPI TAKTIRDIM ANCAK MOTOR DA OLUSAN BİR SIKINTIDAN DOLAYI YAPAN ARKADŞLARI ÇAĞIRMAMA RAĞMEN GELMİYOR NEREYE ŞİKAYET EDEBİLİRİM

  30. elif karahan dedi ki:

    merhaba, ben lg marka telefonumu 29.06.2016 tarihinde garantiye verdim. 20 iş günününde yedek parça gelmediği için değişim sürecine girdi. Fakat hala elime telefon ulaşmadı. Ki telefonun sorunu Lg g4’lerde kronik olan anakart yanması sorunu.

    Bu süreçte para iadesi almam için ne yapmam gerekiyor ? İkametimin bulunduğu ilde değilim şuan istanbulda bulunuyorum. Serviste istanbulda. buradaki tüketici hakem heyetine başvurabilir miyim?Ayrıca 2200 tl ye almıştım telefonumu il hakem h. mi ilçe hakem h. mi başvuracağım?

    son olarak da ürünün garanti belgesi elimde bulunmuyor . Fakat telefonun alalı 2 yıl olmadı bu sorun teşkil eder mi?

    Teşekkürler

  31. Hami Durgut dedi ki:

    20.11.2015 te aldığım cep telefonunda arka 3. kez kapakta açılma oldu servise göndereceğim. Para iadesi talep edebilmem için kaç kere aynı arızadan göndermem gerekiyor.

  32. Seda Tuncer dedi ki:

    turkcellden aldığım telefonumun garantisine bitmesine az kalmış iken sürekli şarjı bitiyor diye garantiye gönderdim uzun bir süre gelmedi geldikten bir hafta sonra telefon kendi kendine kapanmaya başladı turkcell bayisine gidip tekrar sorunu gösterdiğimde batarya da boşluk olduğunu tekrar garantiye göndermemi söyledi ama bu durum garantiden geldikten sonra başladı. bu durumda yeni bir telefon isteme şansım var mı?

  33. Yasemin dedi ki:

    Ben media marka samsung S4 tlf aldım 1yili geçti 2kez garantiye verdim soket yerini kırdılar geri döndüm burası kırık şarj eder mi dedim orada şarja taktı ama şimdi soket yeri çıkıyor ve şarj etmiyor ben tekrardan gittim burayı siz kirdiniz diye kabul etmediler isterseniz ücretli 150 tl ye yaparız dediler ben şimdi napa bilirim lütfen yardım edin

  34. heroutku27 dedi ki:

    İyi günler.Ben telefonumun camını pasajdaki bir adama yaptırdım ve 250 tl ödedim telefon bana geldiğinde beter haldeydi garantisi yoktu ve cam bozuktu yani kendi kendine tıklıyordu sim kartı yeri de bozuktu telefonun onu da yaptırdım o da bozuk çıktı adam şimdi telefonu değiştirmiyior

  35. eray erol dedi ki:

    Lg yetkili servisine telefonumuzu verdik. 80 gundur telefonumuz gelmiyor. Her gittigimizde stok bekliyor diyorlar. Urunumuzun para iadesini isteyebilir miyiz?

  36. ali mermer dedi ki:

    kolay gelsin
    Koçtaş tan parke yaptirdim 1 sene olmamasina rağmen odalarin basi bolumlerinde parke lerin tirnak bolumlerinda kabarmalar oluştu bazı yerlerindede rahatlikla tirnak girecek sekilde acikliklar var 1,5-2 aydir 3-4 randevu aldim ve aldigim randevularin gün ve saatinde gelinmedi ne yapmam gerekiyor yardimci olurmusinuz

  37. Yusuf dedi ki:

    Merhaba ben 5/6 gibi önce fatura üstüne 2 adet j 7 tel .aldım özellikle 4.5 g istedim ama aldigim tel. 4.5 g yok artı işletim hatasından dolayı garantiye gönderdim teknik servisler bana sadece aldığın firma bunu garantiye göndere bilir dediler..fiyat konusuna gelince vodofane fatura üzerine 51 tl taksitle veriyor ama firma sisteme başka tel.tanımlayıp 186 lira fatura gonderoyor sordum tekrar bana elden toplam 400 para verip düzeltin dediler dava açmak istiyorum sizce nasıl bi yol izlemeyelim

  38. Selvi dedi ki:

    Merhaba ben iki gün önce bir ayakkabı aldım ve bana biraz büyük geldiği için tamire verdim ayakkabıyı tamirden almaya gittim ama ayakkabı eski halinden çok farklıydı delinmişti ne yapmalıyım

  39. selma dedi ki:

    2 yıl garantisi olan LG marka bir telefon aldım. internetten gitti gidiyor sitesinden. 6 ay içinde şarj aleti bozuldu. bir yıl bitmeden de telefon kapandı ve açılmadı. garantite gönderdim. 1 ay sonra gönderdiler. telefon açılıyor ama kendiliğnden kapanıp duruyor. aynı şarj aletini yollamışlar. yenisini göndermelerini talep edebilir miyim.

  40. Gökmen dedi ki:

    Bence durmayın hakkınızı arayın

  41. omer dedi ki:

    03.09.2012 de samsung marka bir buzdolabı aldım garenti 3 yıldı ve yaklaşık 3 ay önce iç kısmında buzlanma ve içe şu vermeye başladı servisi çağırdım geldi parça değiştirdi ve 160 tl bir meblağ ücret aldı ama sorun giderilmedi en son gelişinde rapor tuttu bu proplem gövdesel diye yapılmaz diye ben bunu tüketici heyetine görürsem ne gibi bir sonuç olur bana bir yardımcı olurmusunuz tesekkur ederim

  42. Meryem dedi ki:

    Merhaba,LG G3 marka telefonumda bi takim sorunlar vardı.Garanti süresi dolmadığı için garantiye gönderdim,geldi fakat sorun devam ediyordu.Yetkili servisi arayıp durumu izah ettim bana tekrar göndermemi söylediler.Gönderdim ve geldi ama hata bulunamamıştır yazıyor ve sorun hâlâ var. Bu durumda ne yapabilirim?

  43. Murat dedi ki:

    Telefonumun rengi hoşuma gitmedi degiştirebilirmiyim?

  44. Hülya uğraşan dedi ki:

    İyi gunler bugun gittigim kuafor saclarimi istedigim rengi yapacagini soyleyerek yakti. Saclarim hem yanarak koptu hemde istedigim renk olmadi. Benim kuafore dava acma hakkim varmi?

  45. Hatice dedi ki:

    Bundan 9 ay önce bimeksten Asus ZenFone 6 telefon aldım ürün 5 kez garantiye gitti ürünün üç kez anakartı değişti ürün Garanti’den her gelişinde daha bir bozuk O şekilde geldi en son Garanti’den gelişinde arka kamerası çalışmıyor ve ön kamerası bulanık çekiyordu ürünün 5 kez iade talebinde bulundum fakat mağaza hiçbir şekilde iade talebini kabul etmeyip bana ayıplı ürünü tekrar verdi bu konuda ne yapabilirim beni bilgilendirebilirmisiniz

  46. Hasan dedi ki:

    Ben vakif bankindan kiredi cektim 2 sene odedim islerim ters giti odeyemedim evi bankaya devretim bana hic bir karsilik almadan 18 ay oturma verdi ben 16 ay oturdum cikti anahtari bankaya verdim banka bana tamam hic bir borcunuz yoktur dedi anahtari verdigime dahil dilekceyide cektik sonra bana bi kagit geldi avukatan evi 18 ay sonra almadigim icin bana icinde oturdugum 18 ay zarfindaki parayi istiyormus 5.100 tl diyor bende bankayi aradim yok borcunuz diyor benim ne yapmam gerekiyor

  47. Orhan erge dedi ki:

    Eşim bir 3d max öğrenmek için kursa yazıldı.fakat başladıktan(3 ders) sonra bu programın kendisine pek uygun olmadığını düşünüyor.e eğitimini yarıda bırakıp verdiğimiz parayı geri alabilir miyiz.

  48. Yusuf. dedi ki:

    Benim internetim 6 aydan fazladır arızalı arıza talebinde bulundum ama cevap veren olmadı parasını yatırıyorum kullan madığım internetin parasını geri alabilir miyim

  49. Turan dedi ki:

    Ben 200 TL tunik aldım bayramdan iki gün önce ve zamanla portlanmalar oldu fişte vermediler ne yapmalıyım

  50. Buse dedi ki:

    Merhaba
    Dün instagramda bir sayfadan ayakkabı aldım alırken whatsapptan konuştuk ürün orjinal mi dedim evet dedi ancak ürün orjinal gelmedi ürün iadesi kabul etmiyorlar orjinal olmadığını da kabul etmiyorlar bu konuda bir hakkım varmıdır?

Sorunuzu Sorun

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s