SORUN CEVAPLAYALIM

SORULARINIZI SORUN UZMAN EKİBİMİZ CEVAPLASIN.

İsterseniz bu bölümden yorum yazarak sorularınızı sorun. Yada dilerseniz iletişim bölümünden bize mail atabilirsiniz.

 

SORUN CEVAPLAYALIM için 689 cevap

  1. mertersite dedi ki:

    Öncelikle iyi günler dilerim.

    İkinci el olarak satın aldığım bilgisayar ilk 5 ay içerisinde 3. Kez servise gitmiştir her seferinde servis bilgisayarın başka bir yerini bozup göndermiştir tüketici hakem heyetine başvuru yapmayı düşünüyorum bilgisayarın ilk sahibinden kullanıcının ben olduğuma dair ne gibi evraklar temin etmeliyim? Ayrıca ürünün fiyatı 6700 tl dir mahkeme ye gitmem gerekiyormuş sanırım mahkeme kararı ortalama nekadar sürede verir? Şimdiden teşekkür ederim.

  2. Ahmet Başar dedi ki:

    merhaba ben çarşıda bir esnaftan ürün aldım aldığım ürünü 10 gün sonrasında değiştirmek istedim fakat 10 gün geçtiği için değişim yapmayacaklarını söyleyip gönderdiler ne yapmalıyım ?

  3. eray tunç dedi ki:

    merhabalar oncelıkle boynerden ayakkabı aldım fakat yanlış ayakkabı geldi ne gibi haklarım var ne yapa bılırım aşırı derecede sınırlendım gercekten 4 gundur ayakkabıyı beklıyodum fakat elıme yanlıs ayakkabı geldi

  4. melek256 dedi ki:

    Ben yaklasik 15 gun once bi butikten elbise aldim ustelik parasini odedim. Ama paleti actigimda yanlis kiyafet gelmisti. Daha sonra onlara soyledigimde gonderin degistiririz dediler gonderdim ikinci kez gonderdiler kiyafet gonderdiler bana ve bu gonderdikleri kiyafeti de yanli sgonderdiler ucuncu kez kiyafeti onlara gönderdim ve hic bi sekilde ne parami veriyolar ne de dogru elbiseyi

  5. Afranur Karaca dedi ki:

    Ya bize 1 tane insan geldi özel canlı ders diye bişey yok adam deneme süreci yok bilmem ne deneme sürecine yazıldık sitelerine girdik herhangi bi video yok canlı dersler hep dolu veya bitmiş görünüyor yapmacık bi site. İptal ettirmek için aradık adam her seferinde oyaladı telefonları açmadı. Bugün açtığındada bak nası ödüceksiniz o parayı falan diyor. dolandırıcı bunlar. Avukata gittik hemen dava açıcaz nasıl kanıtlayabiliriz bu konuda bizim haklarımız neler yardım edin ltüfen

  6. ufucc dedi ki:

    Merhaba, yaklaşık 9 ay önce teyzesizsiniz adlı bir siteye çocuk bakıcısı bulmak için 1 aylık üye oldum. İnternet sitesinde 1 aylık üye 58 tl yazıyordu. Bende kredi kartımdan ödeme yaptım. 1 ay geçtikten sonra ilgilenmedim. Yeni farkına vardım 9 ay boyunca kartımdan 58 tl bilgşm dışında çekmişler. Hiç bir fatıra falan mailime gelmedi. Bankama itiraz gönderdim fakat 120 gün içerisindeki itirazları işleme alabiliyorlarmış. 4 adedini iade ediyorlar. Fakat geriye kalan 5 adet işlemib iadesini nasıl alabilirim. İnsanları bu şekilde sömüren bir sistem var ve kimse buna dur diyemeyecek mi?

  7. sekocan55 dedi ki:

    Benim telefonum general mobile 5 d telefonu garantiye gönderdim bana 2 hafta sonra 430 tl karşılığında yapabileceklerini söylediler kullanıcı hatasiymis ben hiç bişey yapmadım telefona kendiliğinden kapandı noldu yardım edin ne yapmaliyim

  8. Ahmet Öztürk dedi ki:

    telefonu servise gönderdim 20 iş gününde gelmeyince tüketici hakem heyetine başvurdum 3 ay sonra servis telefonu gönderdi bende teslim almadım sonra tüketici kararını aldım bana 15 gün içinde paranı yatırmaları gerekli dediler yatırmazlarsa icraya verebilirsin dediler telefonu aldığım yeri aradım beni oyaladılar parayı aldığıma dair ibraname imzalamamı istediler bende kabul etmedim sonra telefonu servisten alıp onlara göndermemi istediler o zaman parayı yatırırız dediker servisi arıyorum ilgilenen yok sorum şu ben telefonu ve aksesuarlarını servise gönderdim aldığım yeremi göndermem lazımdı yoksa farketmezmio

  9. recep5757 dedi ki:

    Ayakkabı aldım ayakkabı da renk değişimi oldu fiş ve kutusunu attım gittiğimde değişim yaparlar mı orda çalışan eleman beni tanıyor çetinkaya mağazası aldığım yer

  10. mturanb dedi ki:

    BİR ŞEY SATTIM ARADAN 1 AY GEÇTİ BE MÜŞTERİ PARA İADESİ YAPMAMI İSTİYOR VE BENİ DAVA AÇARIM DİYE TEHT EDİYOR NE YAPMAM GEREK PARAYI VERMEYEREK HAKKLIMIYIM

  11. ugur izgi dedi ki:

    Merhabalar
    Modalife mobilyadan kolyuk aldım. Tasarımsak kusur olduğundan tüketici hakem heyetine başvurdum ve ürünümün modalife geri verilmesine ve paramın hesabıma yatırılmasına karar verildi. Fakat modalife bana parayı ödemeyince bence icraya verdim. Şimdi arayıp mobilyayı alacaklarını sözleşme imzalatıp parayı 3 gün içerisinde yatıracaklarını söylüyorlar. Yasal olarak bunu yapma hakları var mı. Paramı ödemeden ürünleri alacak paramı daha sonra verecekler. Bu zaman zarfında da koltukları kullandım. Koltukta da leke oluştu. Hakem heyetinden gelen bilir kişi mobilyaları kullanmanızda sorun yok kullanabilirsiniz demişti. bana acil cevap yazabilir misiniz. Şimdeiden teşekkürler.

  12. salihaaaa dedi ki:

    Dsmart hakkında tüketici mahkeme heyetine şikayette bulundum. Şikayetimde, benden istenen ücreti haklı olarak ödememek. Mahkeme sonucunu bekliyorum ama telefonuma dsmarttan mesaj geldi. Ücretin ödenmesi yoksa yasal sürecin başlatılacağı. Bu ücreti ödemezsem sorun olurmu. Şimdiden teşekkür ederim.

  13. karakartaall dedi ki:

    Merhaba kolay gelsin.
    Ben 17 Eylül 2016 tarihinde kredi kartı ile avea bayiinden faturamı ödemek için gittim. Pos cihazı ilk denemede hata verdi ikinci denemede ise limit yetersiz dedi. İlk hata verdiğinde para çekilmiş bankamın dekontundada gözükmekte bu dekontu defalarca aveaya fax olarak yolladım 2 defa dilekçe yazıp ekstreyi yolladım her defasında eksik evrak denildi geri çevrildim yasal takibe alındım borcum avukatlık oldu bayadır bu işlem ile uğraşıyorum artık son çare tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum. Olumlu bi sonuç alır mıyım davayı kazanırsam sonucu ne olur kazanabilir miyim?

  14. denizinan1 dedi ki:

    02.04.2017 tarihinde ümraniye little big şubesinden anneme ve kardeşime birer tane çanta aldım fakat annem ve kardeşim aldığım çantaları beğenmediler.Bende çantaların yerine başka bir şey alıp değişim yapmak için 03.04.2017 tarihinde bakırköy marmara forum little big mağazasına geldim.Değişim yapacak bir şey ürün beğenemedim ve çantaları iade etmek istediğimi kasiyere söyledim fakat onlar müşterilerine iade hakkı tanımadıklarını söylediler sadece değişim yapılabilirmiş.Bende çok şaşırdım ve inanamadım little big müşteri temsilcisiyle konuştum ve o da doğruladı iade hakkımın olmadığını.Daha sonra tüketicimi haklarımı okudum ve 14 gün içinde koşulsuz iade hakkımın olduğu yazıyordu.Ne yapacağımı bilemiyorum annemin ve kardeşimin kullanamayacağı çantalara boşuna para vermiş oldum.Lütfen bir yol gösterin bana .Şimdiden ilginizden dolayı teşekkür ederim.

  15. Mikail Şimşek dedi ki:

    Merhaba ben ŞOK marketler zincirinden bir ürün aldım ve ürünün ne demek olduğunu bilmiyordum. Bu ürünü hem almadılar hem de değiştirmediler böyle bir hakları var mıdır?

  16. zelihagaya dedi ki:

    Merhaba, 30.03.2017 tarihinde Ankara polatlı Arslan kundura dan topuklu bir ayakkabı aldım ve eve gidince sol ayağımı rahatsız ettiğini fark ettim ve farklı bir modelle (platform, aynı fiyatta) değiştirmek istedim fakat dükkan sahibi mırın kırın etti etdi ve para iadesi de yapmadı. Şikayet etmeyi düşünüyorum fakat dükkan fiş vs bir şey vermedi normal de de vermiyor zaten sizce ne yapmalıyım? Teşekkürler..

  17. zelihagaya dedi ki:

    Merhaba, dün(30.03.2017) tarihinde Ankara polatlı, Arslan kundura dan topuklu bir ayakkabı aldım. Eve geldim ayağımı biraz sıktığını farkettim ve başka bir modelle(platform) ile değiştirmek istedim fakat dükkan sahibi mırın kırın etti. Para iadesi de yok dedi yapmadı. Şikayet etmeyi düşünüyorum fakat dükkan fiş vs. gibi makbuz vermedi. Sizce ne yapmalıyım?

  18. ozdencehiz dedi ki:

    İyi günler
    Ben laptopumu kapak acma yerindeki kırılmadan dolayı yetkili servisine verdim.
    Yetkili servis ise bana 350tl ye bu kırılmanın yapilcagini ayrica anakartin deismesi gerektigini bunun icinde 2000tl odeme toplamda 2350tl odeme yapmami istediler. (Bilgisari 2300tl ye satın almıştım )
    Bnde kabul etmedm garantisi bittigi için dışarda yaptrmaya karar verdim. Anakartin sağlam olduğunu kırılmanın da 300e yapacagini soylediler. (Bilgisayari da gozumun önünde actilar eger anakart da sorun olsa acilmazdi)
    Bu resmen dolandırıcılık teknik servise demi guvenemicez. Şikayetçiyim ne yapmamız lazm.

  19. Free Gaza dedi ki:

    Merhabalar ben instagram üzerinden bir ürün sipariş ettim ürünümü uzun süre kargolamadılar. Bende ürünü iptal etmek istediğimi söyledim.Sonra ürün geldi kapıda ödemeydi zaten ben ürünü kargocudan teslim almadım ve ürün geri gitti otomatikmen.Bugün nerdeyse 20 gün oldu ve beni arayıp şöyle dediler “ürünü almamışsınız bize haber vermeniz gerekirdi firma ürünü kullanıp geri yolladığınızı söylüyor bu yüzden hakkınızda hukuki işlem başlatılacaktır.” Ama ben ürünü hic teslim almadim iade edeceğimi de mesaj yoluyla daha ürün gelmeden söylemiştim.Bu durumda hakkımda hukuki olarak bi işlem başlatabilirler mi? Ayrıca tüketici haklarına göre haklı sayılabilirler mi ? Acil olarak cevap bekliyorum sizden şimdiden Teşekkürler ..

  20. Merhaba,

    Bireysel Emeklilik Sistemine 3 yıl önce 2 adet bes ile girmiştim.3 yıl dolunca ayrılmak için 13 şubatta telefonlar bu şirketi aradım (anadolu hayat emeklilik) iptal ettirmek istiyorum dedim. 5 gün sonra aranacaksınız dediler, zaten aradım ne yapmam gerektiğini anlatın yapayım dediğimde sizi arayacaklar dediler kapattım. Aramadılar ve bende tekrar 22.şubat ta evraklarımı hazırlayıp mail yoluyla gönderdim. Ulaştığını da teyit ettiler yine telefonda. Ancak 20 iş günü dolmuş olmasına rağmen hala 1 tanesinin parasını yatırmadılar. Bana işlemleri tamamlandı diye mesaj atmış olmalarına rağmen hiçbir işlem yapılmıyor. Her aradığımda müşteri hizmetleri 17dk bekletiyor ve sonrasında yine net bir cevap verilemiyor. Bu konuyla ilgili yasal süre dolmuş olmasına rağmen paramı vermemelerini nereye şikayet edebilirim? Ne yapabilirim? Ya da bu konudaki haklarım neler?

    Yardımlarınızı rica ediyorum.

  21. Vedat Özbuluk dedi ki:

    3000 TL değerindeki garantili Toshiba notebook cihazımın servisteki 20 iş günlük süresi doldu.
    Cihazımın faturası babamın iş yeri adına kesildi. Bu nedenle, ticari fatura olduğundan,tüketici hakları derneğine başvuru yapamıyormuşum.Peki nereye başvuru yapmalıyım ?

  22. mihribannk dedi ki:

    Merhaba ben instagramda bir sayfadan adidas ayakkabı aldım yurt dısından ithal ettiklerini ve ürünün orjinal ve garantili oldugunu bildirdiler şimdi ürün elimde daha bir sene olmadan mahvoldu ve site buna kullanım hatası diyor ki ben yüzdeyüz eminim kullanım hatası sıfır fakat nereye şikayet etmem gerektiğini bilemiyorum geri almıyorlar bana yeni ayakkabı yollamıyorlar veya paramı vermiyorlar sikayet edebileceğim bir kurum var mı acaba?

  23. mertayguun dedi ki:

    Merhabalar bundan yaklaşık 3-4 ay önce Macfit e üye oldum 100 tl aylık üyelik yaptım ve parasını kartımdan tahsil ettiler ama ulaşım sorunundan 1 sefer gittim sonra hiç gitmedim iptal etmek istedim internet sitesi hata verip durdu iptal edemedim sonra mail attım geri dönüş sağladılar 100 tl lik borcum olduğunu söylediler 2. ayın borcu imiş bir önceki ay 1 sefer gittim neyin 2. Ay borcundan bahsediyorsun dedim adama neymiş efendim aylık abone olmuşum adı üstünde aylık abone olmuşum parasını verirsem giderim yoksa gitmem neyse ben hemen kartımı iptal filan ettim para alamadılar sonra arayıp durdular beni açmadım 400 tl civarında borcum varmış ve hiç bir yere imza filan atmadım sadece sözleşme vardı oda internetten kimlik fotokopisi filanda vermedim bunu ödemek zorundamıyım

  24. rapsodi mobilya firmasından 19.03.2017 pazar akşam 17:00 gibi tv ünitesi ve sandalyeleri ile birlikte masa aldık 3200.00 TL aldık bu miktarın 2.000.00 tlsini kredi kartı ile verdik kalanı 1 hafta sonra ödeyecektik,ancak hemen ertesi günü siparişimizi sabah saat 9:30-10:00 gibi firmayı arayarak almaktan vazgeçtiğimizi bildirdik firma siparişinizi iptali için gerekli işlemleri başlattığını kredi kartı iptali için onay beklediklerini söyledi ancak bugün 5.günü haber gelmeyince, biz firmayı aradık onaylandı mı diye bize 3.200,00 tl de %15 kesinti yaparak bize iade edeceklerini söylediler.ama herhangi bir iade işlemi de olmadı. biz 2.000.00 sini karttan geçtik 3.200,00 tl üzerinden kesinti yapabilirler mi? birde mobilyayı almadık elimize herhangi bi ürün geçmedi ertesi günü iptal ettirmek için aradık kesinti yapabilirler mi? bu durumda ne yapmalıyız bizi aydınlatırmınız ?

  25. altan özdemir dedi ki:

    altan özdemir
    hepsiburadadan bir lokma takımı sipariş ettim ve en son kargolanma tarihine kadar bekledim. bir gün sonra aradığımda siparişi iptal ettiklerini ve paryı iade edeceklerini söylediler. ben aramasam bundanda haberim olmayacaktı ama bana sormadan ve sorunun ne olduğunu bile söylemeden siparişi iptal edebilirler mi? ben bunu kabul etmiyorum ve siparişinde ekran fotolarınıda aldım. biraz araştırdığımda bu satıcı başka bir internet sitesinde aynı ürünü farklı fiyattan sattığını gördüm neredeyse 2,5-3 katına, ben mağdur olmasından yana da değilim hiç kimsenin ama başka firmalara baktığımda ise çok farklı fiyatlar da gördüm. ben böyle düşünüyorum ama bana hiç bir şey soran da yok bilgi veren de. ben şimdi nasıl kendimi savunacağım, ne yapmam gerekiyor, (bana dediler ki aynı siteden başka firmadan alın isterseniz, şaka gibi, ben niye alıyorum sen alda gönder ben birkere sipariş verdim ve bekledim de, zaten site aynı ona güvenerek alıyorum alt firmaları ben bilemem ki),

  26. Izzet Eraslan dedi ki:

    Merhaba benim sorum şöyle 01.03.2017 tarihinde teslim almış olduğum samsung buzdolabı 02.03.2017 günü saat 16:00 sularında Tekogulları servisi eve gelip kurulu yaptılar dolabı 4 saat içersinde temizlemeden gerektiğini aksi halde kenarlara yapışık olan bantların iz bırakacağını söyleyip teslim aldığına dair imza alıp gittiler 4 saatin sonunda dolabı temizlerken üst idondurucu iç kapak kısmında ezik olduğunu fark ettim aynı gün servisi arayıp haber verdim. Ertesi gün aynı servisden farklı iki servis elemanı gelip dolabın resmini çektiler dolabın fabrika hatası olduğunu ve değişim yapılması için ilgili yerlere bildireceklerini söylediler fakat aradan geçen zaman içinde bize gelen cevapta kurulum yapıldığında attığınız imza var değişim yapamayız deniyor satılan ayıplı mal malesef elimde kaldı ne yapabilirim

  27. Ferhat Bulut dedi ki:

    İnernet üzerninden satış yapan STOKFIRSATI İsimli firmadan
    03.01.2017 tarihinde sipariş verdim ürünü temin edemediler, iptal ettirmek zorunda kaldım, 06.02.2017 iptal edildi, 7/10 iş gününde karta iadenin yapılacağı söylendi hala ne kartıma nede şahsıma iade edilen bir ücret olmadı + hizmetini alamadığım bir ürünün 4200 bedeli benden alınıyor bankaya bu bedeli ben ödüyorum iade edilecek ücret kartıma limit olarak yansıyacak, bir müşteri ancak bu kadar mağdur edilir. 15-03-2016 tarihi itibari ile telefon kayıtlarımda mevcut her gün müşteri hizmetlerini arıyorm en kısa beklemem 1 saatin üzerinde oluyor hiç bir yetkiliye ulaşamıyoruz sanırım dolandırıldık bu firma hakkaında yüzlerce aynı durumda vatandaş var mail yolu ve postanaden cayma hakkı mı bildirin iadeli tahütlü dilekçede gönderdim
    ne yapmamız gerekir bulunduğumuz yer ilçe statüsünde

  28. Hakan Alsat dedi ki:

    http://www.motomagaza.com/index.php?do=member/orderRefundRequests
    yukardaki siteden alısveriş yaptım ürün kargoya verilmediği için iptal etdim ve iptal edeli 1 hafta gecti ve para iadesi yapmadı bana satıcı benı hep oyalıyor nereye şikayet etmeliyim

  29. Hakan Alsat dedi ki:

    http://www.motomagaza.com/index.php?do=member/orderRefundRequests
    yukardaki siteden alısveriş yaptım ürün kargoya verilmediği için iptal etdim ve iptal edeli 1 hafta gecti satıcı benı hep oyalıyor nereye şikayet etmeliyim

  30. symz35 dedi ki:

    Merhaba ben tüketci haklarına telofonumun servisini şikayette bulundum ve hakem heyetince hakli bulunduğuma dair kaymakamliktan kağıt geldi.ve ben tekrar tüketici haklarindan bilgi almak için giddiğimde bana 15 gün sonra şikayet ettiğin firmayla irtibata geç denildi şimdi neden 15 gün sonra ve bu servis istanbulda ben izmirde bu iş telefonlami olacak e bosta ilemi ve ya bir başka yollamı vs avukat tanmı yardım almalıyım ben telefonun parasını iade etmelerini istemiştim nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardım.

  31. Kadriye Şahin dedi ki:

    4 yıl önce müteahhitten ev aldım.Bu sene evin su tesisatı sıkıntı yarattı.Su kaçağı vermeye başladı.Alt kat komşumun evine su sızıntısı oldu.Ben de kurumsal bir tesisat firmasını aradım geldiler yaptılar. Öğrenmek istediğim şey şu komşumun söylediğine göre müteahhit evi sattıktan sonra belli bir süre bu sıkıntıları çözmek zorundaymış.Sonuçta tesisatın su kaçırması onların işini doğru yapmamasından kaynaklı bu bilginin doğruluğunu öğrenmek ve mümkünse hakkımı aramak istiyorum.Bilgilendirirseniz çok sevinirim.Teşekkürler.

  32. Tolga Huyluoglu dedi ki:

    merabalar ben teknosadan preo p2 telefon almıştım kullandıktan 1sene sonra arıza verdi garantiye yolladım 21iş günü içinde bana tekrar dönmediler bende teknosaya gittim bana aynı fiyat degerinde istedigim başka telefon verilecegini söylediler bende yeni telefonumu aldım fakat eski telefonum onlardamı kalıcak yoksa bana iade etmeleri gerekmi çünkü yeni telefonu aldıktan 3gün sonra telefonuma cihazınız tamir edilmiştir mesajı geldi.

  33. Tolga Çetin dedi ki:

    2016 yılında aralık ayında erken reservasyon ağustos ayı 1i ile 10 u arasında standart oda bir her şey dahil tatil hizmeti aldım . Haziran ayında aynı otelin aynı sitede aynı tarihlerde fırsat oda diye 540 tl indirimli bir fiyat çıkardığını gördüm ve 3 kez aradım bu fiyattan yararlanmak istedim sizi arıycaz dediler dönmediler tüketici hakem heyetine başvurdum gelen cevap siz standar oda almışsınız onlar forsat oda için o fiyatı istemişler oldu . ama sitede fırat odalar normal standart odalardır diye geçiyor bu sadece indirimli standart odalara verilen bir isim fırsat oda ben aynı odada benden aylar sonra ödeme yapan aynı olanaklardan faydalandığımız kişilerden 540 tl fazla ücret ödedim hemde 7 ay önce ödedim parasını . 15 günlük itiraz sürem var ne şekilde itiraz etmeliyim itiraz ediceğim kesin . Haksızlık gün gibi ortada . Bana itirazım için bir yol gösterirseniz sevinirim iyi çalışmalar.

  34. Furkan Temurbas dedi ki:

    Lg g3 marka telefonumu cep telefoncuya sattım. telefoncu inceledikten sonra paramı teslim aldım eve gittim. Ancak akşam bana tehdit mesajları geldi, telefonu verdiğimde bir sıkıntısı yoktu ama ekran kapanıyor paramı ver polise savcılığa başvuracağım gibi şeylerle tehdit ediliyorum. ayrıca satarken kimlik fotokopisi de bıraktım acaba bir sıkıntı olur mu ?

  35. sametttt dedi ki:

    Ben 4 gün önce casper nirvana marka bilgisayar aldım 1350 tl ye
    Bu bilgisayarda oyunlar hata veriyor aynı marka aynı model bilgisayardan kuzenimdede var ondan bakarak aynısını aldım ondaki her oyun hatasız kusursuz çalışıyor bendeki hata veriyor
    H tuşuna basıyorum ses açıyor herşeyi karışık bilgisayarımın
    Aldığım mağazaya götürdüm kabul etmiyo yetkili servise götürdüm aldığın yere götür diypr
    Mağazaya 4 günden beri sürekli gidiyorum kabul etmiyo şuraya gidin yazılı kağıt getirin değiştirelim diyor gidiyorum sölediği yeri yazılı kağıt falan öle bişi yok diyor o seni başından savıyor diyor telrar mağazaya gittim tartıştım ilgilenmiyorlar kabullenmiyorlar bunun için ne yapmalıyım acil bilgi lütfen

Sorunuzu Sorun

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s