İLETİŞİM

yesim@adaletyolu.com

tuketicibiz@hotmail.com

Fax 0212 210 90 72

Senem Hanım  0533 203 13 36

Yeşim Hanım 0533 202 64 18

SORULARINIZI, SORUNLARINIZI BİZE İLETİN.. İletişim Formu için Tıklayınız.

İLETİŞİM için 57 cevap

  1. banu sunar dedi ki:

    Merhaba,Bu trafik vakfı cebini güzel dolduruyor.Araç çekmek nasıl bir mantıktır?Yazcaksan ceza yaz ve git. Ama olmaz otoparkçısı ,kendi cebi dolacak ya.Bugün pazar tatil günü insanların canını yakmak için kurulmuş tuzak bunlar.Bedel 70 tl ödedik ve arabayı aldık 5 dk.önce çekilmişti.Bu ne biçim vicdansızlık bu ne biçim soygundur ?Lütfen birileri bu konuyla ilgilensin!Tşk.ler

  2. çeçan akin dedi ki:

    ben izmir ykm aliş veriş yaparken.kabınde telefonum calındı.ne gıbı bır savunma.v.s.ne gıbı.bır durum yapabılırmıyım.mahkemeye vereme.hakımız varmı.iletişim içi.05062464021.cevap verırsenız sevınırım

  3. bir bucuk ay once aldıgım adidas marka ayakabı derileri soymaya başladıbide topuk kısmı acıldı ama butun bunlara ramen kulanıcı hatası diyipte geri cevirdiler nereye baş vurursan vur dediler istediyini ara deyip ayakabımı cope atılar nerde kaldı bunun kalite dedikleri adidasmarkası
    kendini bilmez boyle esnaflıkmı olur sorarım size insan kendi parasıylan rezil olmak demek her halde boyle bişeymi
    bu konudan sizden yarımcı olmanısı istiyorum lutven teşekurler

  4. Ayşe Kendirli dedi ki:

    Hayatımın en büyük dolandırıcılıgı ve en büyük terbiyesizce yaklaşımıyla karşı karşıya geldim.Medya Merkt Elektronik mağazsından aldıgım Nokia Cep telefonumun aynı sorundan dolayı 5. kez götürmeme ragmen bana ”Nokia bu konuda cok hassas telefonunuzu iade alamayız onlar da almazlar.” seklinde cümleler kurup beni başlarından her defasında atıyorlar.Ben zaten cok yogun tempoda calısan bir calışanım ve kendi işimin dışında Medya Markt kendilerinin ürünümü Nokai servisine göndermeleri gerekirken her dafesında beni kosturuyorlar. Lütfen yardımcı olun ve bu konuda inanılmaz büyük bir mağduriyet yaşamaktayım. Şimdiden ilginiz ve alakanız için teşekkür ediyorum. Iyi çalışmalar diliyorum.

  5. FIRAT KARA dedi ki:

    2011 MODEL SIFIR PEJO MARKABIR ARAC ALDIM ARACIMIN KRIKOSU ALDIGIM GUN DUSTU VE BUYUK BIR KAZA ATLATTIM ERTESI GUN GIDIP ARACIN YETKILI SRVISINDE KAYIT ACTIRDIM FRANSADAN EN GEC 1 AY ZARFI ICERISINDE GELECEGI SOYLENDI FAKAT 2 AY OLMASINA RAGMEN NE BIR BILDIRI NEDE BIR CEVAP ARTIK ARAMAKTAN VE GITMEKTEN SIKILDIM EMEK VE PARA HARCIYORUM BAGAJIMDA KOCAMAN BIR ISTEPNEYLE GEZIYORUM KENDI ESYALARIMI KOYMAK NE MUMKUN SIZCE NASIL BIR YOL IZLEMELIYIM DAVA ACMAK ISTIYORUM KAZANIRMIYIM MADDI VE MANEVI TAZMINAT HAKKIM VARMI ….ILGINIZE COK TESEKKUR EDERIM …

  6. cihan yorulmaz dedi ki:

    mrb.

    turkcell’den feci şekilde şikayeçiyim. telefon faturamı yatırdım ve hesabımdan yine çekildi. bunun üzerine paramın iadesi için başvurdum ve levent turkcell’de ki bilgisiz arkadaş 24 veya 72 saat içerisinde paranın yatırılacağını söyledi. 4 gün sonra msj geldi, mükerrer ödeme işleme girmiştir 7 iş günü içerisinde para iadesi yapılacaktır. bugun 12 nisan 2011. bana gelen msj 28 mart 2011 tarihliydi. kaç iş günü oldu bilemiyorum. arada hesabımın yanlış olduğunu, benden çektikleri hesabı göremediklerini ve garanti bankasını aramamı söylediler. aradım iban doğru, hesap numarası doğru. bunları turkcell ile tekrar paylaştım. bugun sabah bir telefon. 2 kere çaldırıp kapadılar. ben geri aradım ve turkcell callcenter’dan zeynep hanımla görüştüm. düşülen not, aradık ulaşamadık. geri iade işlemi ancak hat sahibinin hesabına-yani babam- yatırabileceklerini yazmışlar. ey dünya halkı nerede görülmüş benım hesabımdan çekilen paranın başka bir hesaba yatırıdıgı ve hala paramı geri vermediler. neresi olursa şikayet etmek istiyorum. gereğinin yapılmasını rica ediyorum.

    iyi çalışmalar.

    cy

    • fulya dedi ki:

      Arkadasım aynı sekılde bende sıkayetcıyım turkcelden turkcellın web sayfasından ödeme yaptım.bundan 4 ay önce sonrada telımı kapattılar borcu ödenmedı dıe. iş yaptıgım telım kapandı.Banka extremi gonderdım odendıgıne hahır turkcelle bana demezlermıkı extrenizde teliniz dijit numara kabul edemeyız…Lutfen bankanızdan acık nuralı dekont ısteyın..Bankada bana dıyorkı bız bu faturayı odedık artı elden yatırmadıgınız ıcın dekont olmaz artı turkcell bıze sız odeme yapınca dijit numara oplarak yollar ve bız odemeyı oyle yaparız..dedıler bu sekılde acıklama yapmama ragmen turkcel hıc bır sekılde odemeyı gormedıgını belırtıp telımı kapamıstır.İşlerım aksadı artı iş kaybettim cunku musterılerım bana ulasamadı bankalarım bana ulaşamadı turkcell tarafından resmen madur bırakıldım..Bende artık yasal haklarım neyse uygulamaya karar verdım ve gereğin yapılması için elimden geleni yapacagım..

    • rahmiofluoglu dedi ki:

      Şikâyet ettiğiniz mal veya hizmetin parasal sınırı 1031,87 TL’nin altında ise İkametgâhınızın bulunduğu ilçedeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurunuz. Nerelere başvuracağınız konusunda geniş açıklama için http://tuketicihukuku.wordpress.com/sorun-cevaplayalim adresine gidiniz.

  7. CAHİDE TOMBULOĞLU dedi ki:

    1 hafta önce nokia c3 model cep telefonu aldım,kullanmaya başlayınca farkettim ki arama yaptığım zaman çevir sesi gelmeden önce pıt diye bir ses yapıyor.Beni aşırı rahatsız eden bu sesle ilgli nokia destek hattını aradım,bana c3 serisi telefonların hepsinin bu şekilde ses çıkardığını ve herhangi bir üretim hatası olmadığını söylediler.Benim öyrenmek istediğim şu ,tüketici olarak ürün memnuniyetsizliğinden dolayı ürünü geri verme yada değiştirme hakkımız varmıdır ? İlginiz için şimdiden teşekkürler.

    • rahmiofluoglu dedi ki:

      ürün memnuniyetsizliğinde ürün ayıplı ise 1 hafta içerisinde değiştirme hakkına sahipsiniz.

  8. emre günaşdı dedi ki:

    hd iskenderde masalarda fiyat listesi yok insanlar içeri çekilip feci şekildepahalı içecekler ve tatlılarla resmen kandırılıyor bilginiz olsun arkadaşlar araştırmama göre bütün masalarda bilgilendirme yani fiyat listesi olmak durumunda

  9. ismail erdoğan dedi ki:

    17.04.2010 tarihi icin bir sparis verdim teshirde gosterilen urun cok guzeldi insanlar cicek alirken gosterise onem verirler isterlerki begendikleri seyin aynisi gelsin internetten cicek sparisi verirken tereddute dustugum tek nokta buydu sparis verecegim urun efsafina uygun gelecekmi ve nitekim urun geldi ama sipariş verdiğim ürünle uzaktan yakından alakası yok insanlar keyiflerinden cicek sparisi vermezler ya ozel bir gundur ya affettirmek istemistir kendini yada buna benzer bir sey yani en nihayetinde cicek gonderimi yapan icin de cicegi alacak olan kisi icinde cicek cok onemli insanlar siteye guvenip is yapmasinlar diye bu şikayetimi yaziyorum vermiş olduğum ürün efsafına uygun değil internette teşhir edilen ürün ile uzaktan yakından alakası yok gelen ürün tamamen baştan savma ve özensiz olarak yapılmış bir üründü.konuyu ilgililere aktardığımda 17.04.2010 günü 17:00 a kadar teşhirdeki ürünün aynısını göndereceklerini hatanın bölgeden kaynaklandığını söylediler ama o üründe gelmedi hatanın kimin olduğu benim umrumda değil aldığınız para 3 tl 5 tl de değil nakliyeye varana kadar alıyorsunuz madem hakkını da verin bölgelerinde ise problem bölgelerine kessinler gereken cezayı bir daha yapmasın o hatayı… merak ediyorum o çiçeği gönderen bölgeye öyle bir çiçek gelse kendisine ne yapardı? internette gördüğü çiçekle gelen çiçeği kıyaslayınca ne yapar? söylediklerim inandırıcı değil ise resimlerle kanıtlamaya hazırım.tüketici haklarına saygılı olunması adına teşhir ettikleri ürünü satmaları gerektiğini kavramalılar… sitede altın gösterip insanlara teneke göndermesinler..unutmamalılar ki çiçek gönderiyorlar çiçek neden gönderilir bu işin ciddiyetini iyi öğrenmenmeleri gerek!!!! üründen hiç mi hiç memnun değilim…insanlar benim gibi mağdur olmasınlar…
    ve konu hakkında mağduriyetimin giderilmesi için tarafınızdan desteklerinizi rica ediyorum.

  10. yücel dedi ki:

    nalet olası nokia servisine telofonu verdim 3 seferdir aynı şikayet üzerne verdim ve yapıldı diye geri aldığımda hep aynı sorunu yaşadım şimdi gene verdim aynı şikayet üzerine ve şimdi garantisi bitti diyorlar lar bu seferki ücrete tabidir diye ve ben şimdi burdan bu telofonu alıp kırıcam ve sizlerede tavsiyem okadar mağdur var ki lütfen gözünüzü açın artık arkadaşlar bizler bu firmaları bu hale getiren biziz bitirende bizler olalım bizler onları dize getireceğimize onlar bizi istediği gibi tefe koyup oynuyorlar bu kadarda vurdum duymaz olmayalım benim fikrim bu katılan olur olmaz ama gelin biraz dur diyelim elimizdekilerle yetinelim çok değil 3 ay alış veriş olmasın bakalım neler olur bir bilseniz kuzu olurlar kuzu buna emin olun arkadaşlar paramızla rezil olmak işte buna derler gelin bir kampanya çıkaralım dediğim gibi alış verişi durdurun derim benim yazacaklarım bu kadar umarım ciddiye alırsınız biraz düşünün hak vereceksiniz.

  11. mustafa dedi ki:

    merhaba arkadaşlar. bimeks ten nokia telefon aldım fakat sorunlu olduğunu gördüm. tele hat taktım fakat hatsız tercihinde isim kopyaladım yani hiç bir gsm firmasıyla tel. irtibata geçmedi. bu telefonun hiç bir gsm firmasına kaydı olmadığını nasıl ıspat ederim.. yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

  12. Caner dedi ki:

    wodafone bayii nden aldığım telefonun bozulduktan sonra garantisi dewam ettigi icin 1 mart 2011 tarihinde servise verdim.yaklasık bir hafta sonra sorunun fabrikasyon hatası oldugunu söylediler ve telefonun yenisini göndereceklerini söylediler.30 iş günü çoktan geçmiş olmasına rağmen hala bir gelişme yok telefonun gelmesi konusunda.dava açmayı düşünüyorum.ne yapmalıyım??

  13. ayça dedi ki:

    adana ev shoptan ekmek yapma makinesi aldım.MAKİNA ekmeğin üzerini kızartmıyor içinide hamurdan biraz sert yapıyor üstlik 3 saatte ben tefale mail attım ve servise götür dedi götürdüm ama adam bana(ben ekemk yapma makinesini evime dahi sokmam bu makineler böyle pişirir )dedi 1 hafta makine ellerinde kaldı sonra ben gidip sordum ne oldu diye bişeyi yok dedi makineyi tekrar eve getirdim tefale mail attım ve yine servise gidip şikayetimi belirtmemi söyledi götürdüm 1 hafta daha geçti yine gidip ne olduğunu sordum ve yurtdışında çiğ ekmek yiyorlarmış bu yüzden böyle üretmişler makine yi evime getirdim ama hiç kullanmıyorum beni rezil ettikleri yetmiyormuş gibi üstüne makineyide iade edemiyorum ne yapacğım bilemiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz….

  14. musa ulaman dedi ki:

    2007’de kullanmış olduğum türkselli hattı 2008’de bütün borçlarını kapatık hattı kapattırdım ve avea ya geçtim 17.03.2011 de bir telefon geldi ve 0532 678 51 13 nolu türksel hattının 118.00 tl borcu olduğu söylendi ve size bu borç tebliğ edilmiş denildi. gebze türksel bayisine gidip sorduğumda bu hat kapalı borcu gözükmüyo denildi ve müşteri hizmetlerini aramam gerektiği söylendi bende bir türkselli hattan müşteri hazmetlerini aradımu telefonda bir bayanla görüştük borcumuzun olduğunu söyledi fakat bizde doğal olarak faturanın ibrasını istedik ne fatura nede bir ibra gelmedi 21.04.2011’de saat 16,50’de iş yeri numaramızdan bize ulaşıp hayali bir konuşmadan sonra bu faturanın faiziyle beraber 327.00 tl olduğu söylendi türksel bayilerinde bulunmayan borç nasıl icra ediliyo ödemeye kalksak nereye ödeme yapacağız onuda bilmiyoruz asılsız 118.00 tl nin şimdi 327.00 tl söyleneni nasıl ödenecek ne yapmamız gerekiyo yardımcı olurmusunuz hangi hukuka dayanarak bizden bu borcu istiyorlar anlamadım…

    • rahmiofluoglu dedi ki:

      size ulaşan bir tebligat yok anladığım kadarıyla turkcell genel müdürlüğüyle görüşmenizi tavsiye edeceğim. Size gelen telefon bir sahtekarlık amacıylada gelmiş olabilir. Turkcellden destek isteyebilirsiniz size borcunuzun olmadığına dair bir yazı gönderebilir yada e-devlet şifreniz var ise bu şifre ile hakkınızda açılan bir dava olup olmadığına bakabilrisiniz.

  15. Kadir dedi ki:

    Merhaba,
    Öncelikle böyle yardımlarınız için size teşekkür etmek istiyorum. Benimde danışmak istediğim bir konu vardı. 15/01/2011 Tarihinde Uydunet(Türksat) abone oldum ve ve sözleşme imzaladım. Normalda 2 yıllık bir anlaşmaydı fakat müşteri memnuniyetsizliği ve benim oturduğum bölgedeki alt yapılarının eksikliğinden internetimi kullanamamaktayım. Bu konuda türksatın müdürlüğe dilekçe ile başvurdum ama geri dönüş bile olmadı. Bende sözleşmeyi okumaya başladım ve sözleşme süresiyle ilgili aşağıdaki maddeye rastladım;

    7.SÖZLEŞME SÜRESİ

    İş bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer. Sözleşmenin süresi yürürlülük tarihinden itibaren 1 yıldır. Taraflardan biri bu sözleşmeyi süresi sona ermeden en az 30 (Otuz) gün önceden karşı tarafa ihbarda bulunarak feshetmediği takdirde, sözleşme aynı koşullarda birer yıl daha uzar.

    Yanlış anlamadıysam yukarıdaki sözleşmeye göre ben 15/12/2011 tarihinden önce yazılı şekilde feshedeceğime dair ihtarda bulunursam bu sözleşmeyi 1 yıl sonunda yasal olarak feshedebiliyorum yani 2 yıl beklemek zorunda kalmıyorum. Doğru mudur?
    Ayrıca bir konu daha danışmak istiyorum bu bahsettiğim alt yapı eksikliğinden dolayı sorunları eğer ben evdeysem gelen ekipler kabul ediyor fakat ben yoksam annem fazla bilgi sahibi olmadığından sorun yokmuş gibi yapıp dönüyorlar. Bu konuda hala bir cevap alamadım Türksattan. Ne yapmam gerekir?
    Bu konularda yardımcı olursanız çok sevinirim. İlginiz için şimdiden çok teşekkür ederim.

    • rahmiofluoglu dedi ki:

      eğer sözleşmenizde 1 yıl diye belirtiliyorsa evet 1 yıl dolmak üzereyken son 1 ayında yenilenmemesi için başvurada bulunabilirsiniz. ancak 2 yıllık bir sözleşme yapıldığını söylüyorsunuz. Eğer 2 yıllık bir süre beyanı sözleşmenizde yok ise bunu gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca annenize ayrı bir bilgi size ayrı bilgi verilliyorsa ayıplı hizmet alıyorsunuzdur. Bu tür sorunlarınız için dilekçe örneklerimizden 4 nolu dilekçe yani ayıplı hizmet dilekçesi ile Tüketici Hakem Heyetine Başvurada bulunabilirsiniz.

  16. Alper dedi ki:

    Ben profilo deriden mağazasından bir bot aldım tımberland marka 1 ay sonra kenarı acıldı ve degıstırılmedı ne yapmam gerekıyor yardımcı olurmusunuz lütfen ..

  17. MUSTAFA ÖZPORTAKAL dedi ki:

    merhaba

    ben mustafa özportakal rahmetli AZİZ NESİN in (yüzde çoğunluğun içine koyduğu) cinsten

    01-04-2011 tarihinde telefonuma gelen mesaj aynen şu şekildedir

    (değerli müşterimiz dijital fotoğraf makinası hediyenizi almak için son gün hemen 532 111 92 92 yi arayın elektirik tasarruf cihazınızıda almayı unutmayın)

    bir gün öncesinde VATAN COMPITUR den dijital fotoğraf makinası,elektirik voltaj ayarlayıcı ara kablo vs alan ben bu mesajı bunlarla alakalı

    bir şey zannederek cevapladım ve malum sonuç (kart dökümanı ve faturayla ispatlayabilirim)

    5 cm x 7 cm ebadında (no name) dijital fotoğraf makinesi (sayın başbakanımız buna bakarak rahatlıkla ucübe diyebilir)

    bir bayan ve bir erkek KOL saati ( şu kilosu 5-10 tl den cinden gelenlerden)

    bir yığın belgelendirilmiş elektrik tasarrufu sağlayacağı iddaa edilen benim tel maşa tabir ettiğim zerzavat geldi

    ve bunlara 250.00 tl kredi kartımdan para çekildi

    anladım fakat iş işten geçmişti

    ne yapabilirim bilemiyorum ambalajını dahi açmadığım bu zerzavatları NASIL iade ederek ve para iadesiden yararlanabilirmiyim

    sizlerinde işi zor allah kolaylık versin yardımcı olursanız şimdiden teşekkürler.

    MUSTAFA ÖZPORTAKAL 0532 582 82 78

    • rahmiofluoglu dedi ki:

      Kendilerini iadeli taahütlü mektupla ikaz edin, cayma bildirimi, dilekçe örnekleri bölümünde var, sonra Tüketici Hakem heyetine şikayet ediniz, açıklamalar yukarıda var.

  18. Sezai YİĞİTCAN dedi ki:

    Merhabalar. Ben 06.04.2011 tarihinde Avea dan faturanla kazan kampanyasından yararlanmak üzere 3 yıllık taahhüt imzaladım. Bunun karşılığında bana Netbook PC verilicekti ve imzalarken “10″ gün içerisinde ürünü teslim alacağım söylendi.
    Ama bugün ayın 23 ü yani “17″ gün geçmesine rağmen ürünü teslim etmediler. Kurumsal bayii arıyorum, müşteri hizmetlerini arıyorum. İnandırıcı bir sebepleri yoktur. Onay aşamasında falan filan gibi cevaplar veriyorlar. Bende taahhütü iptal etmek istedim ama karşılığında “3.600,00″ lira ceza yiyeceğimi söylediler.
    Bu konuda hakkımı arayabilirmiyim ?
    Neticesinde ben ürünü teslim almadım, vermeyede niyetleri yok gibi ve taahhütü iptal edersem ceza yiycekmişim. Kendimi savunma hakkım varmıdır ? Lütfen bu sorunuma cevap verin. Teşekkürler.

    • rahmiofluoglu dedi ki:

      Parasal sınıra göre ya bulunduğunuz yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine ya da Tüketici mahkemesine başvurabilirisniz. Parasal sınır ve dilekçe örnekleri anasayfada Örnek Dilekçeler sayfasında var.

  19. Cengizhan Uçar dedi ki:

    Merhabalar.. Şikayetimi kısaca özetlemek istiyorum.

    Ankara’da yaşıyorum. Bugün işyerinde öğle arası birşeyler yemek için Chickenland isimli şirkete telefon yoluyla sipariş verdim. Daha önceden verdiğim siparişlerden yemeğin geç geldiğini tecrübe edindiğim için bu kez biraz daha erken bi saatte aradım ve saat 12:00’ye kadar gelmiş olmasını özellikle rica ettim. Siparişin üzerinden 1 saat geçti ve saat 12:15 oldu, “yeter artık bu kaçıncı oluyor” dedim ve iptal ettirmek için yeniden telefon açtım. “Üçüncü seferdir yine siparişi geç getiriyorsunuz, iptal edin istemiyorum” dediğim zaman çok ağır hakarete maruz kaldım. Şikayet etmek için diğer telefonlarını aradığımda bu kez de tehdit dolu ifadelerde bulundular. Çok ağırıma gitti.

    Bahsettiğim şirketin belli bir internet sitesi yok, kendilerinden şikayetçi olmak istiyorum. Bu konuda nasıl bir yol çizmeliyim lütfen bana yardımcı olun. Teşekkür ediyorum…

    • rahmiofluoglu dedi ki:

      Hakareti ispatlamak güç, keşke kayıt yapsaydınız.. Bu bir tüketici sorunu değil, savcılığa hakaret için suç duyurusu yapacaksınız..

  20. memet dedi ki:

    nokıa6700s aldığım ttelefon bozuldugundan servise yolladım 07.04.2011 tarıhın de.telefonun degısım kararı cıkmıs.yerine 6610 gecıcı olarak verıldı aynı gun ıade etmek zorunda kaldım şebekesı cekmedıgınden dolayı-şimdi ise 23 00 verebılıyoruz denıyor.benım merak ettığim telefonumun dengı bı telefon verılmesı gerekmıyormu bu hakkım degılmı-hakkımsa eger benım ne yapmam gerekıyor ???cevaplarsanız sevnırımm iyi çalışmalar…tşk ettim şimdiden…

  21. Murat Dernek dedi ki:

    İyi günler,iyi çalışmalar.Ben öğrenciyim tatile memleketime gittiğim zaman 3 ay öncesi dokunmatik ekran sıfır bir telefon aldım.Fakat tekrar okudugum şehire dönünce 1 hafta sonrası ev arkadasımın telefonuyla karşılaştırdım telefonu ve benim telefonun dokunmatiğinde ve şarjının çabuk bitmesi gibi sorunları vardı aldığım yeri aradım garantiye gönder dediler.Bende aldığım yerin garantiye göndermesinin daha mantıklı olacağını düşündüğüm için telefonu onlara gönderdim.Telefon garantiye (genpa) gitti geldi.Fakat arızası giderilmemişti ve garanti belgesi kaybedilmişti.Tekar aynı hatayı verdiğini söyleyince ben bayii tekrar gönder telefonu biz garantiye gönderelim dediler telefon garantiye gitti (teleservice) ye ben telefonun değişimini istedim sonuçta sıfır hatasız telefon alıyorum ve kulanma imkanım fazla olmuyor,sürekli sorun veriyor.Benimle doğru düzgün ilgilenen birileri bayii olsun , teleservisi aradım 30 dk bekledim bana cevap veren olmadı sürekli hatta boş boş bekletiyorlar.Ben bu duumdan aşırı derecede rahatsız oldum cihazımın değiştirilmesini istiyorum ve bu firmalardan,bayii den ilgisiz davandıkları için bir çözüm yolu göstermedikleri için şikayette bulunmak istiyorum bunun için ne yapmam gerekli yardımlarınız ve ilginiz için teşekkürler.

  22. proceylan dedi ki:

    lütfen bu yurt dışındaki kozmetik alımı yasağı kaldırılsın en azından sınır getirilsin. çok saçma burda birçok ürün 3 katı fiyatına satılıyor tüketiciye böyle bir yasak yada böyle bir haksızlık yapılmamalı birçok kişi karşı lütfen yardımcı olun adalatsizlik buuu.
    kınıyoruz bu yasayı ‘!!!!

  23. asaf dedi ki:

    benim bir telefonumu garantiye yolladım. sıvı temeasi deyıp gerı geldı ve ben odemeyı kabul edıyorum deyıp bı daha yolladım. ve su anda 1 ay ıs gunu doldu. bu konuda ne yapabılırım. telefon garantı kapsamı dısına cıktıgı ıcın kabul edılmez dedıler sıkayet ıcın. bu konuda sıze danısmak ıstıyorum

  24. Ferhat Özlü dedi ki:

    İyi günler. Ben yaklaşık 3-4 ay önce internet üzerinden bir saat aldım. Ürün geldiğinde çalışmıyor halde geldi ve bende firmayı arayıp bilgilendirdim. Saati bize geri yollayın yenisiyle değiştirelim dediler.Yolladım. Sonra aynı saati bana geri yolladılar. Tekrardan aradım neden böyle bişey yaptıklarını sormak için saatin garantisi yok dediler halbuki orda 1 yıl makina garantisi yazıyor. Saati şuana kadar hiç kullanamadım ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim…

  25. seda dedi ki:

    meraba ben seda ten kozmetik te çalışıyorum bir müşteri isteği olarak ama müsteri beğenmedi bende Gold Tırnak Center dan 1.500 tl lik yaptığım alışverişi geri vermek istedim ama almıyorlarrr

  26. suha beşirli dedi ki:

    tissot marka saatim V8 modeli 45 gün oldu kahve rengi kemer bekliyor serviste.
    şuara buraya sponsor olan bu firma öncelikle yedek parça bölümünü saglamlaştırsın.
    tüketici olarak 45 gündür saatimi takamıyorum
    ve ne zaman bana ulaşacagıda meçhul…….yazıklar olsun

  27. aziz dedi ki:

    merhaba ben teknosadan bi vcd player aldım 3.günü açabildim kutusunu cd yi okumadığını farkettim teknosada iade talep ettim fakat cihazı tamir edip yolladılar, ne yapmam gerek

  28. adile tut dedi ki:

    ben eve alışveriş merkezinden 6 nisanda 3000 liralık ürün aldım 1000 liralık ürünüm geldi ama diğerleri hala gelmedi bana ayın 22 sinden beri ürününüz siparişte deyip duruyolar ve bugün için ürün elime geçeceğini söylemiştiler ama hala ürün siparişteymiş…bana yardımcı olamnızı istiyorum gerçekten çok mağdurum ve nerdeyse evde 1 aydan beri yerde oturuyoruz bu merkezden şikayetçiyim…tşk ederim

  29. adile tut dedi ki:

    acilll yardım istiyorum 6 nisan da 3000 liralık alışveriş yaptım 1000 liralık alışverişim geldi 2000 liralık alışverişim bugün oldu hala gelmedi ve ne zamanda geleceği belli değil ürünü iptalde etmiyolar gerçekten çook mağdurum ne bana yarıdm edin…tşk ederim…

  30. Ali dedi ki:

    merhaba

    ben geçen 1 sene öncesinde Türknetten modem almıştım.Modem geçen sene bozuldu.ve 2011 senesinde Servise götürdümde Sıvı teması var diyip Garanti dışı kaldıklarını söylüyorlar.halbuki evde normal ve sıvı ulaşıcak yerde değildi.işyerindede kullandım Server kabininde kullandım.bu sebeple kendim götürdüm ve en son 28 nisan 2011 tarihinde airtiesin mecidiyeköy servisine ulaştırdım kargoyla.bana telefon açılmadan kafalarına göre adreste irtibat kurulmadı diyip geçiştirmişler.bende 28 nisanda telefon açtım ve Çağrı merkezinden Ali beyle görüştüm.onlarda modeme ilişkin notta bana ulaşamadıklarını hatta çalıştığım şirketin numarasından aranıp bana ve şirkete ulaşamadıklarını bildirip onay almadan iade etmişler.Sizce hukuğa açık yönü nedir ve airtiesi ticari dava açmak için ne yapmalıyım?

  31. oğuzhan anayurtlu dedi ki:

    MErhaba İlgili arkadaşlar inci ayakkabı mağazasından 100%100 deri ayakkabı satın aldım kız arkadasım ıcın satın alındıktan ıtıbaren takıp eden 6 gun ıcınde 2 kez gıyılen ayakkabı 2. seferde sag tarafında kucuk bır çıtlama dıye tabır edılen cızık olustu bu durum ıle ılgılı ayakkabıyı fabrıkaya gonderdık ama teknıp ekıp kullanıcı hatası deyıp ayakkabıya hıcbır ıslem yapmadan gerı gondermek ıstıyor bununla ılgılı yasal mevzuat nedir bana yardımcı olabilirmisiniz? iletişim tel:0555 745 09 87 0539 665 71 75

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s